کد خبر: ۱۶۴۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
بی باک: کافی است که نخواهی مثل حاجی گرینوف ها به خود رنگ و لعاب نفاق و دورویی بزنی. کافی است که نخواهی خودت را پشت برخی الفاظ و عناوین پنهان کنی. کافی است که فقط با همان صداقت مجید سوزوکی به هر آنکه فکر می کنی مردم را به بازی گرفتند با رفتارت فحش دهی و یه کم برای مردم و کشورت دل بسوزانی، آنگاه می بینی که گرینوف ها چطور با سوء استفاده از ابزار دین و اخلاق و تعهد بر سرت می زنند و تو را از هستی ساقط و خارج می کنند.
 
حاجی گرینوف های این روزهای کشور ما شعار دموکراسی، آزادی بیان و عقیده و احقاق حقوق مردم شان، گوش فلک را کر کرده است اما با کوچکترین مخالفت و ابراز عقیده ای که مخالف میل و منافع دنیایشان باشد، سر خودی هایشان را هم زیر آب می کنند تا چه رسد به قتل های زنجیره ای و اخراج های زنجیره ای.
 
به هر حال وقتی یک الهه خواست بنابر رسالت و نامش، راستگویی را در پیش بگیرد، باید همچون مجید سوزوکی ها از سوی گرینوفها اخراجی تلقی شود و خانم ابتکار به بازگشت به مقام و منصب محکوم شود!
 
شورای داوری حزب اسلامی کار در جلسه عصر دیروز خود به بررسی عضویت و عدم عضویت راستگو در این حزب پرداخت که در نهایت به اخراج راستگو از حزب اسلامی کار رای داد تا رسانه های مدعی آزادی، اینگونه از اخراج راستگو و بازگشت ابتکار به وجد آیند.
 
 
 


الهه راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران به محمدباقر قالیباف رای داد که به تبع آن مورد انتقاد اصلاح‌طلبان و حزب متبوعش قرار گرفت و به این منظور عضویت وی در حزب اسلامی کار لغو شد.
 
اینجا بحث حمایت از مهندس قالیباف و یا نقد مهندس محسن هاشمی نیست و درصدد آن نیستیم که بگوییم؛ کدامیک از این دو گزینه برای اداره شهرداری تهران لایقترند بلکه تنها سخن از جریانی است که هیچگاه حتی به شعارهای اولیه خود که همان حمایت از آزادی بیان و عقیده است، پایبند نبوده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها