کد خبر: ۱۶۶۳۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت اطلاعات موضوع فایل صوتی منتسب به هاشمی رفسنجانی که از سوی وی گفته شده جعلی است پیگیری می‌کند یا خیر گفت: بنده نه فایل صوتی را شنیده‌ام و نه دیده‌ام و فرصت نکرده‌ام آن را ببینم.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به اتفاقات مراسم ختم والده سرلشکر قاسم سلیمانی مبنی بر برخورد یکی از محافظان وی با خبرنگاران گفت: بنده در مراسم ختم مادر سرلشکر سلیمانی شرکت کردم، قصد خروج از مسجد را داشتم یک جوانی نزد من آمد و رزومه کاری و مقاله‌هایی که در رابطه با بحث‌های امنیتی نوشته بود را به من داد.

وی افزود: این جوان تلاش می‌کرد که در هنگام خروج من به اصطلاح کسی مزاحم نشود. آن فرد تا درب خروجی بنده را مشایعت کرد تا اینکه خبرنگاران نزد من آمدند و سوالاتی را مطرح کردند که در این بین آن فرد برخورد خوبی را با یکی از خبرنگاران نداشت.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: من به او گفتم که این کار شما درست نیست از خبرنگاران نیز عذرخواهی کردم و گفتم وی ارتباط کاری با بنده ندارد و خودسرانه پیش ما راه افتاده بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه همه خبرنگاران مانند آحاد ملت برای ما عزیز هستند تصریح کرد: بنده قبلا هم گفته بودم و الان هم می‌گویم که اگر او در مرحله گزینش بود او را تایید نمی‌کردم هر چند که او از خبرنگاران عذرخواهی کرد و بنده هم از این قشر عزیز عذرخواهی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: با اقشار مختلف مردم کار کرده‌ام از عزیزان وقتی ما را می‌بینند ابراز محبت می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند اما مشاهده شده است که افرادی برخی محافل از این عکس‌ها سوء استفاده می‌کنند و می‌گویند ما با چنین افرادی ارتباط داریم خوب است شما عزیزان اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه انجام دهید تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت اطلاعات موضوع فایل صوتی منتسب به هاشمی رفسنجانی که از سوی وی گفته شده جعلی است پیگیری می‌کند یا خیر گفت: بنده نه فایل صوتی را شنیده‌ام و نه دیده‌ام و فرصت نکرده‌ام آن را ببینم. یعنی فرصت نکرده‌ام آن را ببینم اما اگر چنین درخواستی برای پیگیری انجام شود قطعا در تشکیلاتی این موضوع بررسی می‌شود اما نتیجه نهایی در این زمینه نبوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها