کد خبر: ۱۶۶۵۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
حاشیه‌های مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علامه/
مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علامه‌ طباطبایی( ره) با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علامه‌ طباطبایی( ره) که بعد از ظهر امروز در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

* فضای سالن شهید بهشتی به قدری کوچک بود که بسیاری از خبرنگاران و اساتید و کارکنان ایستاده برنامه را دنبال می‌کردند.

* دلیل عدم حضور صدر الدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه در مراسمی که به منظور قدردانی از زحمات او برگزار شده بود، سوالی بود که در ابتدا به ذهن هر شخصی خطور می‌کرد  سوالی که سرپرست جدید دانشگاه نیز پاسخی برای آن نداشت.

* توفیقی سرپرست وزارت علوم، کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و برخی دیگر از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی، سلیمی را در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علامه همراهی کردند.

* این مراسم با سخنرانی یکی از اساتید بازنشسته این دانشگاه شروع شد. وی در سخنان خود مدام به انتقاد و تخریب رئیس سابق دانشگاه پرداخت و در پاپان سخنانش درخواست‌هایی از توفیقی سرپرست وزارت علوم درباره تغییر مدیریت برخی از دانشگاه‌ها مطرح کرد و مدعی شد که قاطبه دانشگاهیان کشور از توفیقی حمایت می‌کنند!

* سرپرست جدید دانشگاه علامه طباطبایی هم که شدت تخریب‌ها را دید، طی سخنانی از حاضران خواست که حرمت حجت‌الاسلام شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی را نگه دارند. او در سخنرانی خود خطوط قرمزی را برای اجرای آزادی و ایجاد نشاط در دانشگاه اعلام کرد.

* در انتهای این مراسم لوح تقدیر به منظور قدردانی از زحمات شریعتی و حکم ریاست به سلیمی اهدا شد.

* یکی دیگر از نکات جالب این مراسم برگه‌ای بود که توسط یکی از دانشجویان در مقابل توفیقی نگه داشته شده و در آن نوشته شده بود «آقای توفیقی این بود دولت اعتدال؟ از دروغ تلقب 88 چه خبر؟»

* توفیقی پس از این مراسم راهی جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی شد در حالی که عنوان کرد از عزل دانشجو در این جلسه بی‌اطلاع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها