کد خبر: ۱۶۷۰۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
لوح افتخار سازماني توسط فرمانده كل سپاه به خاطر توسعه و تعميق حلقات صالحين، فعاليت در راستاي جهاد اقتصادي و اقتصاد مقاومتي به رئيس سازمان بسيج مستضعفين اهدا شد.
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، در پایان مجمع فرماندهان سپاه که در تهران برگزار شد، لوح افتخار سازمانی توسط فرماندهی کل سپاه به دلیل توسعه و تعمیق حلقات صالحین، فعالیت در راستای جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در جشنواره مالک اشتر به رئيس و آحاد فرماندهان، مسئولان و رزمندگان سازمان بسيج مستضعفين اهدا شد.

در این لوح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

لوح افتخار سازماني

اشراف ما كه به همه نيروهاي مسلح اشراف دارد، در دسته بندي و تقسيم بندي، شما را جزء خوب ها قرار مي دهد و مي گويد (آن سازمان) خوب است و مشخص هم مي كند كه شما در اين بخش جلو رفته ايد، ... منتهي قانع نيستم، ... مي گويم بايد برويم بالاتر. امام خامنه اي (مدظله العالي)

رئيس و آحاد فرماندهان، مسئولان و رزمندگان

سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

در راستاي تحقق تدابير فرمانده معظم كل قوا، بر اساس ارزيابي هاي انجام شده مبتني بر فرآيند اشراف فرماندهي كل سپاه در وضعيت و عملكرد سال 1391، در حوزه ماموريتي به دليل:

* توسعه و تعميق حلقه هاي صالحين

* سازماندهي و هدايت توان بسيج در امر جهاد اقتصادي و اقتصاد مقاومتي

در جشنواره مالك اشتر (ره) مفتخر به كسب لوح افتخار سازماني گرديده ايد.

بديهي است اين موفقيت مرهون تلاش و مجاهدت يكايك شما پاسداران عزيز و خدوم آن سازمان مي باشد. اينجانب بر خود لازم مي دانم از تلاش ها و مجاهدت هاي بي وقفه و مخلصانه شما تقدير و تشكر نمايم. انشاءالله اين افتخار در سال هاي آتي نيز حفظ گردد.

سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها