کد خبر: ۱۶۷۰۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعلام پنالتی از سوی قهرمانی، حتی عقیلی و ابراهیمی هم سوال کردند چرا داور برای سپاهان پنالتی گرفته است!

به گزارش 598،سیدمیثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پس از اتفاقات تلخی که روز گذشته برای من و پرسپولیس افتاد، نمی‌توانستم واقعا حرفی بزنم. من آدمی هستم که حرف‌هایم را رو در رو می‌زنم و برایم فرقی ندارد که طرفم چه برداشتی داشته باشد.

وی افزود: من شجاع خلیل‌زاده را از زمانی که در مس سرچشمه بود می‌شناسم و می‌دانم که نحوه بازی کردن او چطور است. حتی پارسال هم وقتی در نفت توپ می‌زدم ابراهیم‌زاده مرا مأمور مهار او کرده بود اما دیروز باور کنید در شرایطی او یار من بود که داور با یک اشتباه وحشتناک کاری کرد که تیم ما ضرر کند. من روز گذشته حرفی نزدم اما به دنبال دروغ گفتن و این حرف‌ها نیستم ولی من و خیلی‌ها دیدند که خلیل‌زاده روی من خطا کرد.

مدافع قرمزپوشان ادامه داد: من نمی‌دانم و مانده‌ام چرا محسن قهرمانی خطای من بر روی خلیل‌زاده را اعلام کرد. یک دست خلیل‌زاده در گردن من بود و یک دست او در گوش من و اصلاً روی من سوار شده بود. اما نمی‌دانم چه خطایی از من داور گرفت.

حسینی ادامه داد: از طرفی دیگر وقتی افتادیم هم همه چیز مشخص بود او آنقدر در صحنه‌ای که قهرمانی خطا اعلام کرد با فشار به من حمله‌ور شد که من روی زمین خراب شدم اما سؤال من اینجاست که چطور قهرمانی که روی این صحنه دید نداشت مرا اخراج کرد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: حتی زمانی که قهرمانی سوت پنالتی را زد، هادی عقیلی و امید ابراهیمی بالای سر من آمدند و گفتند برای چه قهرمانی پنالتی گرفته است؟ من هم گفت که خدا را گواه می گیرم که علت این پنالتی را نمی دانم!

وی افزود: حدود 8 متر مانده بود که توپ به من و خلیل‌زاده برسد که محسن بنگر توپ را دفع کرد. اصلاً چه نیازی داشت که من بخواهم خلیل‌زاده را بزنم! من اتفاقاً در بازی دیروز هیچ حرفی به قهرمانی نزدم و به او گفتم خدا شاهد است که من خطایی نکردم. حتی توقع داشتم که کمک‌داور که کنار خط بود درباره این صحنه قضاوت کند که وقتی که کنار شش قدم آمد و به او گفتم چه اتفاقی افتاده؟ به من گفتند که خطا را قهرمانی اعلام کرده و من نمی‌دانم ماجرا چه بود.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: من باز هم در آن شرایط حرفی نزدم، نه به کمک داور و نه به قهرمانی اما باور کنید وقتی اخراج شدم در حالت سکته بودم. چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده و فقط دوست داشتم قهرمانی به من یک کلام بگوید که چه شده اما خیلی‌ راحت پنالتی گرفت و وقتی گفتم آقای قهرمانی چرا من را اخراج کردی و پنالتی گرفتی؟ به من گفت من و تو می‌دانیم دلیلش چه بود. حالا ما که نفهمیدیم دلیلش چه بود و هرچه گفتیم ایشان حرفی نزد.

حسینی تأکید کرد: کارشناسان اهل فن، نظرات خود را نیز مانند آقایان محمد فنایی و هوشنگ نصیرزاده درباره این صحنه دادند که معتقد بودند من خطایی نکردم اما باور کنید چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده در حالت سکته بودم. بعد از سوتی که داور به نفع سپاهان زد و مرا اخراج کرد مانده بودم که چه کار کنم. من خیلی دوست داشتم بدانم که چه اتفاقی افتاده حتی بعد از سوت بازی نیز نمی‌‌دانستم به بازیکنان، مردم و کسانی که از من سؤال می‌کنند چه حرفی بزنم اما مهمترین مسئله این است که ما یک بازی مهم را با یک اشتباه  داوری از دست دادیم. الآن باید 17 امتیازی باشیم و با خیال راحت به دیدار حساس خودمان در تهران فکر می‌کردیم اما با یک پنالتی جای سؤال باقی ماند و همه چیز خراب شد. من 15 سال است که فوتبال بازی می‌کنم و هیچ گاه نخواستم به داوران بی‌احترامی کنم. اگر هر روز هم یک چیزی یاد گرفته باشم می‌دانم که کارت قرمز را به بی‌احترامی، تکل خطرناک و خطاهای خطرناک و در آستانه منجر به گل شدن می‌دهند نه اینکه وقتی کرنر زده می‌شود و 12 نفر در محوطه 18 قدم هستند. واقعاً مانده‌ام.

وی یادآور شد: کمیته داوران آقای عسگری اول اعلام می‌کند که نظر قهرمانی درست است اما بعد می‌گوید او اشتباه کرده و باید جریمه شود. من می‌گویم قهرمانی را 4 جلسه محروم کنند، اما چه فایده‌ای برای پرسپولیس دارد؟ ما می‌توانستیم در همین رده دوم بمانیم اما با یک اشتباه الآن چهارم هستیم. خیلی دوست دارم محمد رویانیان این مسئله را به عنوان مدیرعامل پیگیری کند. چون او زحمت کشیده و می‌خواهد حق باشگاه را بگیرد. البته این را می‌دانم اتفاقی افتاده و دیگر امتیازش خیلی راحت بر نمی‌گردد، اما حداقل باید کاری کنیم که دیگر این اتفاق‌ها نیافتد. روز گذشته حتی دوربین 90 هم سعی کرد بارها از من درباره این نکته سؤال کند اما من هیچ حرفی نزدم چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده، البته این را هم باید بگویم بعد از بازی و یا حین بازی من هیچ بی احترامی و حرفی به قهرمانی نزدم اما امیدوارم که این مسئله پیگیری شود. چون به نظر من اگر این اشتباه نبود چه بسا می‌توانستیم به جای اینکه دقیقه 2 همه چیز را از دست بدهیم به یک نتیجه بهتر در بازی مقابل سپاهان برسیم. امیدوارم که به این مسئله رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها