کد خبر: ۱۶۷۹۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال موناکو کسب تساوي تيمش در خانه قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه را رضايت‌بخش دانست.
در حساس‌ترين ديدار هفته ششم ليگ فرانسه شب گذشته (يکشنبه) تيم فوتبال موناکو در خانه پاري‌سن‌ژرمن به نتيجه تساوي يک بر يک دست يافت تا همچنان صدرنشين اين رقابت‌ها باقي بماند.

به گزارش تسنيم،کلوديو رانيري، سرمربي موناکو پس از تساوي شاگردانش مقابل ميليونرهاي پاريس گفت: بازي خوبي بود که نتيجه به دست آمده هم براي موناکو خوب بود. به نظرم پاري‌سن‌ژرمن در اين مسابقه مقابل هوادارانش بازي بهتري به نمايش گذاشت.

وي افزود: ما تا دقيقه پاياني بازي به دنبال پيروزي در اين ديدار بوديم اما از نتيجه به دست آمده در خارج از خانه هم خشنودم. ما در اين بازي تنها به 2 نتيجه پيروزي يا تساوي فکر مي‌کرديم. در مجموع از عملکرد بازيکنانم مقابل تيم قدرتمند پاري‌سن‌ژرمن راضي هستم.

موناکو در فصل نقل‌و‌انتقالات بازيکنان صاحب‌نامي به خدمت گرفته است و بازي مقابل شاگردان بلان محک خوبي براي ستاره‌هاي جديد موناکو بود.

سرمربي ايتاليايي موناکو تصريح کرد: رسيدن به چنين سطحي در نحوه بازي براي‌مان مهم و ضروري بود تا به سبک بازي ايده‌آل خود نزديک‌تر شويم. پاري‌سن‌ژرمن هم بازيکنان بزرگ و توانمندي دارد و آنها نسبت به بازيکنان ما تجربه بيشتري دارند. ما تازه به لوشامپيونه بازگشته‌ايم در حالي که آنها فصل قبل در اين رقابت‌ها بوده‌اند و با شرايط ليگ آشناتر هستند.

سرمربي 61 ساله سفيد و سرخپوشان خاطرنشان کرد: بيشتر بازيکنان ما تجربه بازي در ليگ دسته اول فرانسه و بازي مقابل تيمي همچون PSG را ندارند. شاگردانم مقابل بازيکنان بزرگي بازي کردند و فکر مي‌کنم اين فرصت خوبي براي بازيکنان جوان تيم‌مان بود تا بر تجربه خود بيفزايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها