کد خبر: ۱۶۸۱۳۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: علی دایی و کرانچار بهتر است منصف باشند و احساسی صحبت نکنند.

فارس، روز جمعه در هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان دربی اصفهان را برگزار می‌کنند، مسابقه‌ای که پیش از این اصفهانی‌ها عنوان کرده بودند قطعاً‌ زیباتر از دربی پایتخت خواهد شد.

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط این مسابقه صحبت کرده است.

فارس:‌ دربی روز جمعه را چطور می‌بینید؟

دربی یک بازی فوق‌العاده است که ممکن است هر نتیجه‌ای در آن رقم بخورد، مساوی، برد یا باخت، البته من و بازیکنانم فقط برای برد به میدان می‌رویم و به سه امتیاز فکر می‌کنیم اما قطعاً سپاهان هم به فکر سه امتیاز است و در پایان بازی نتیجه مشخص خواهد شد.

فارس: پیش از این هم در لیگ برتر ایران در دربی‌ها حضور داشته‌اید؟

من تمام بازی‌های بزرگ را دربی می‌دانم بنابراین در دربی‌های زیادی حضور داشته‌ام اما تعداد آنها را یادم نیست. مقابل پرسپولیس و استقلال هم باخت داشته‌ام هم برد، این بازی‌ها هم در نوع خود دربی هستند.

فارس: دربی اصفهان مثل دربی پایتخت کسل‌کننده خواهد شد یا شاهد یک دربی زیبا مثل دربی منچستر خواهیم بود؟

من و کرانچار در دربی به فکر پیروزی هستیم و می‌خواهیم تیم‌هایمان گل بزنند، مسائل حاشیه‌ای در دربی اصفهان نسبت به دو تیم استقلال و پرسپولیس کمتر است بنابراین قطعاً شاهد دربی بهتری نسبت به دربی تهران خواهیم بود. زیرا هر دو مربی می‌خواهیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. ما به دنبال ارائه فوتبال هستیم.

فارس: فاصله دو تیم در جدول لیگ زیاد است بنابراین چقدر احتمال می‌دهید که بتوانید سپاهان را شکست دهید؟

سپاهان در چند سال اخیر در زمینه جذب بازیکن و تیم‌داری نسبت به ذوب‌آهن موفق‌تر بوده است بنابراین روی کاغذ شانس آنها برای پیروزی بیشتر است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد و خیلی ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد.

فارس: شما سرمربی سپاهان هم بوده‌اید، شناخت شما چقدر می‌تواند در این بازی به کمک ذوب‌آهن بیاید؟

من چند سال قبل سرمربی سپاهان بوده‌ام و نسبت به آن زمان بازیکنان و مربیان این تیم تغییر کرده‌اند، همچنین در تیم ذوب‌آهن هم تغییرات زیادی ایجاد شده است. بنابراین نمی‌توان به اطلاعاتم در مورد سپاهان اکتفا کنم، اکنون هر دو تیم شرایط‌شان متفاوت شده است.

فارس: نظر شما نسبت به زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان چیست؟

من و کرانچار در کرواسی هم مقابل یکدیگر در دربی حضور داشتیم و خیلی خوشحالم که اکنون این اتفاق در ایران هم رخ می‌دهد و می‌خواهیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم، کرانچار مربی با کیفیتی است و او هم مثل من می‌خواهد تیمش فوتبال بازی کند.

فارس: در دربی‌های کرواسی کدامیک از شما موفق‌تر بوده است؟

کرانچار نسبت به من در دربی‌های کرواسی موفق‌تر بود.

فارس: کرانچار و علی دایی در این روزها درگیری رسانه‌ای پیدا کرده‌اند، نظر شما در این مورد چیست؟

به عقیده من هم دایی و هم کرانچار باید منصفانه‌تر به این مسئله نگاه کنند و احساسی صحبت نکنند ما مربی هستیم و باید حرف‌مان را داخل زمین بزنیم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم داوران هم مثل مربیان و بازیکنان حق اشتباه دارند و ممکن است داور هم اشتباه کند اما به عقیده من اشتباه داوران عمدی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها