کد خبر: ۱۶۸۸۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
حکم اعدام چهار عضو اصلی باند وحشت به نامان 'فرزاد- ت' 24 ساله، 'مسعود- خ' 23 ساله، 'میثم- ص' 24ساله و 'علی- م' 35 ساله، بامداد امروز سه‌شنبه دوم مهرماه 92 در زندان کرمان به اجرا در آمد.

به گزارش 598 به نقل از ايران، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: چهار عضو اصلی باند وحشت که مرتکب جرائمی مانند زنای به عنف، آدم‌ربایی، زورگیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح‌سرد شده بودند، بامداد امروز در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

 سرهنگ پور رضاقلی از به دار آویخته‌شدن چهار عضو اصلی باند وحشت در کرمان خبر داد و بیان کرد: اعضای گروه هشت نفره موسوم به باند وحشت در پی اقدامات تحسین بر انگیز پلیس آگاهی استان در مردادماه امسال در کرمان شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات به جرایمی از جمله تجاوز به عنف، سرقت به عنف، قدرت‌نمایی و اقدامات آزاردهنده علیه شهروندان اعتراف کردند.

 وی تصریح کرد: حکم اعدام چهار عضو اصلی باند وحشت به نامان "فرزاد- ت" 24 ساله، "مسعود- خ" 23 ساله، "میثم- ص" 24ساله و "علی- م" 35 ساله، بامداد امروز سه‌شنبه دوم مهرماه 92 در زندان کرمان به اجرا در آمد.

 رییس پلیس آگاهی استان کرمان که درمردادماه امسال و در پایان عملیات مرحله دستگیری و تکمیل تحقیقات پلیسی پرونده اعضای این باند، طی مصاحبه‌ای برای اولین بار خبر شناسایی و دستگیری باند وحشت و اقدامات جنایتکارانه آنها را اعلام کرده بود.

 1- آدم‌ربایی و تجاوز به عنف دسته‌جمعی همراه با ضرب و جرح شدید دو خواهر 16 و 21 ساله (در حضور یکدیگر) از ساعت 7 شب تا 5 بامداد روز بعد و رها سازی آنان در حاشیه شهر منجر به بروز بیماری‌های جسمی و روحی در قربانیان، به نحوی که هر دو قربانی همچنان تحت درمان‌های روان پزشکی قرار دارند.

 2- سرقت موتوسیکلت تریل متعلق به آقای "رضا ح" برای استفاده در انواع جرائم در دستور کار باند

 3- سرقت اموال و مدارک آقای "رضا الف" برای بهره‌برداری از مدارک مسروقه برای جعل هویت غیرواقعی برای اعضای گروه

 4- آدم‌ربایی همراه با ضرب و جرح و سرقت به عنف طلاجات گران قیمت و وجوه نقد همراه خانم "ک – ث"

 5- حمله به افسر پلیس راهور حین انجام وظیفه و به هنگام اقدام قانونی درباره تخلف ورود ممنوع خودروی یکی از اعضای باند وحشت و ضرب و جرح شدید وی در یکی از میادین ورودی و اصلی شهر کرمان

 6- سرقت از داخل خودروی متعلق به خانم "س- ف" به منظور تحصیل مدارک برای تهیه هویت جعلی برای اعضای گروه

 7- سرقت موتوسیکلت متعلق به آقای "محسن ش" برای استفاده در شناسایی و تعقیب قربانیان تجاوز به عنف و سرقت به عنف

 8- سرقت از داخل خودروی خانم "الف – ک" به منظور تحصیل مدارک برای تهیه هویت جعلی برای اعضای گروه

 9- سرقت به عنف همراه با ضرب و جرح شدید (منجر به بستری‌شدن در بیمارستان) خودروی پژو 405 متعلق به آقای "م- ف" 50 ساله به منظور کسب درآمد و بهره‌گیری از خودروی مسروقه برای ربودن قربانیان جرائم جنسی و تجاوز به عنف

 10- ضرب و جرح شدید منجر به نقص عضو فردی به هویت "م- الف" به علت ممانعت شاکی از اعلام رضایت یکی از بستگان خود در یک پرونده اتهامی مربوط به گروه متهمان

 11- سرقت موتوسیکلت آقای "م – ت" برای بهره‌برداری در سرقت‌های به عنف و تجاوزات جنسی

 12- سرقت منزل، تهدید و ضرب و جرح خانم "پ- ر" در رابطه با اختلافات با سردسته باند وحشت

 13- ربودن همراه با ضرب و جرح شدید خانم "ز- خ" 18 ساله در ساعت 8 شب و انتقال قربانی به بیابان‌های حاشیه شهر و تجاوز به عنف دسته‌جمعی سبعانه بعد از ضرب و جرح شدید نسبت به قربانی و رهاسازی پیکر نیمه جان وی در حاشیه شهر در ساعت 5 صبح روز بعد با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای "م- ف"

 14- حمله به موتور سوار حامل پیتزا (کارگر یک پیتزا فروشی) منجر به ضرب و جرح شدید راکب آن به هویت "ع – ح" و سرقت موتوسیکلت و پیتزاهای در حال حمل با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای "م- ف".

15- حمله دسته‌جمعی همراه تخریب مغازه آقای "غ- ر" منجر به فرار وی و ضرب و جرح یک مشتری بی‌اطلاع حاضر در مغازه به هویت "الف – ن" 23 ساله در حد ایجاد نقص عضو جدی در اندام‌های حیاتی وی با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای "م- ف".

 16- حمله به دختر 13 ساله به هویت "ز- ع" با استفاده از خودروی پژوی مسروقه متعلق به آقای "م- ف" و تلاش برای ربودن وی به منظور تجاوز جنسی که به علت شدت مقاومت شاکیه، فریادهای استمداد وی و مداخله مغازه‌دار محله، عقیم مانده و محقق نمی‌شود.

 17- سرقت مدارک فردی به هویت "ع – الف" از داخل خودروی نامبرده و تقاضای باج به مبلغ 50 میلیون تومان در قبال استرداد مدارک مسروقه که با دستگیری گروه متهمان ضمن کشف و استرداد مدارک مسروقه، باج خواهی پنجاه میلیون تومانی نیز منتفی شد.

 18- حمله شدید همراه با ضرب و جرح و ربودن خانم "م- ش" 32 ساله در ساعت 10 شب و ضرب و جرح وی در بیابان‌های حاشیه شهر همراه با تجاوز به عنف دسته‌جمعی و رهاسازی قربانی در ساعت 5 روز بعد در حاشیه شهر با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای "م- ف" منجر به ایجاد اضطراب و تنش های روانی پایدار در قربانی.

 19- سرقت به عنف همراه با ضرب و جرح مالک خودروی سیتروئن زانتیا متعلق به آقای "م- ب" برای انجام سرقت‌های به عنف و آدم‌ربایی به منظور تجاوز به عنف با استفاده از خودروی مسروقه متعلق به آقای "م- ف".

 20- حمله دسته‌جمعی به دو خواهر دانشجوی غیر بومی مقیم کرمان با استفاده از خودروی مسروقه سیتروئن زانتیای متعلق به آقای "م- ب" به منظور ربودن با هدف ربودن به منظور تجاوز جنسی که به علت شدت مقاومت دو خواهر دانشجو و حضور افراد رهگذر در مرحله ضرب و جرح شدید و سرقت تبلت و تلفن‌همراه گران‌قیمت آنان متوقف می‌ماند، قربانیان این جرم بعد از حمله اعضای باند وحشت در بیمارستان بستری و همچنان دچار تألمات روحی شدید شدند.

 21- حمله دسته‌جمعی به یک افغانی در حال تردد به منظور سرقت گوشی تلفن‌همراه وی از نوع tuch و فرار وی به داخل یکی از دانشگاه‌های بزرگ کرمان و ورود سواره و پیاده گروه متهمان به داخل دانشگاه در حال فعالیت و ضرب و جرح نگهبانان و کارمندان و سرقت تلفن‌همراه یکی از نگهبانان دانشگاه با استفاده از خودروی مسروقه سیتروئن زانتیای متعلق به آقای "م- ب".

 22- کشف 12 بطری ویسکی +60 حبه‌تریاک و تعداد زیادی مدارک جعلی مربوط به مشاغل و هویت‌های گوناگون در جریان دستگیری اعضای باند از مخفیگاه‌های آنان. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها