کد خبر: ۱۶۸۸۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
هافبک کناری فجر سپاسی گفت: «از همان اول می‌دانستم دایی من را نمی‌خواهد و با شرایطی که داشتم، به سرمربی پرسپولیس حق دادم.»

598؛ حضور محمود یاوری با برد فجرسپاسی همراه شد و سه امتیاز حساس خانگی را از آبی های اهوازی گرفتند. مهرزاد معدنچی از جمله بازیکنانی بود که با پیروانی به مشکل خورد و حالا با حضور سرمربی جدید، شرایط تغیر کرده و انگیزه این بازیکن هم چندین برابر شده است. هافبک سابق پرسپولیس در مورد شرایط تمیش و بازی با سرخپوشان صحبت می کند.

 

* بازی مقابل تیم سابقت پرسپولیس؟

- به نظر من امسال پرسپولیس تیم خوبی را جمع کرده و شرایط به مراتب بهتری از سال قبل دارد. بازی سختی برای هر دو تیم است و اینکه آنها فکر کنند بازی آسانی مقابل فجر انتهای جدولی دارند درست نیست. هفته قبل پرسپولیسی ها شکست خوردند و انگیزه زیادی برای جبران این نتیجه دارند اما تیم ما هم شرایط خوبی دارد و در تمرینات شاداب و سرحال هستیم. برای بازی با پرسپولیس آمادگی داریم و حریف دست و پا بسته ای برای آنها نخواهیم بود. من به نتیجه گیری در این بازی خوش بین هستم و با جوی که در تیم مان حاکم است، مطمئنم با یاوری نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

 

* پیش بینی تو از این بازی چیست؟

- فجر همیشه نتایج خوبی مقابل پرسپولیس گرفته و مطمئنم که فردا هم عملکرد خوبی خواهیم داشت. دلیل نمی شود چون ما شرایط مان خوب نیست، شکست بخوریم. با برنامه ریزی و هدف وارد زمین می شویم و خوب ظاهرخواهیم شد و نتیجه قابل قبولی می گیریم.

 

* تقابل با دایی را چطور می بینی؟

- شاید همه به جدایی من از پرسپولیس فکر کنند. من با پرسپولیس قرارداد داشتم اما حق را به دایی می دهم که با بازیکنان مورد نظرش کار کند. سال قبل کارنامه موفقی نداشتم و 7 بازی در طول یک فصل انجام دادم که آمار خوبی نبود. حق را به این مربی می دهم و فوتبال حرفه ای است و بازیکنان هم باید حرفه ای رفتار کنند و دایی یکسری بازیکنان را کنار گذاشت. از این موضوع دلخور نیستم و گلایه ندارم، هر مربی راه خودش را ادامه می دهد و از همان اول می دانستم که دایی من را نمی خواهد، چون شرایط خوبی نداشتم. من پرسپولیسی هستم و خواهم بود اما روز پنج شنبه برای فجر بهترین بازی را انجام می دهم و این تیم را شکست خواهیم داد.

 

* با آمدن یاوری شرایط تیم تغییر کرده است؟

- از زمانی که یاوری به تیم اضافه شد، به لحاظ روحی و روانی شرایط تیم تغییر کرد که در بازی با استقلال اهواز کاملا نمایان بود.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها