کد خبر: ۱۶۹۶۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
معاون اجتماعی ناجا در مورد برخورد با دارندگان تجهیزات ماهواره‌ای، گفت: قانون تغییری نکرده و تجهیزات ماهواره‌ای کماکان ممنوع است اما شاید نوع برخورد ناجا فرق کرده باشد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات رئیس جمهور در نیویورک در مورد اینکه آیا استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای آزاد شده است یا خیر، گفت: قانون تغییری نکرده، برخوردها با دارندگان تجهیزات ماهواره‌ای کماکان انجام می‌شود اما ممکن است برخورد نیروی انتظامی با دارندگان تجهیزات ماهواره‌ای فرق کند.
 
وی در پاسخ به سؤالی در مورد گشت ارشاد و گشت نسبت، گفت: حجاب امری اجتماعی است و ناجا هم تلاش می‌کند که در پدیده حجاب از روش‌های اقناعی و تشویقی استفاده شود.
 
منتظرالمهدی در ادامه تأکید کرد: قانون 23 دستگاه را در مسئله حجاب و عفاف مسئول دانسته و اگر دستگاه‌های مختلف به وظیفه خود عمل می‌کردند نیازی به اقدامات پلیسی نمی‌شد.
 
وی تأکید کرد: با مسئولان دولت جدید چندین جلسه در حوزه عفاف و حجاب تشکیل شده است و کار گروه‌های خاص با حضور روانشناسان، جامعه‌شناسان و سایر کارشناسان مشغول بررسی نظرات مختلف در مورد حجاب و عفاف هستند.
 
وی افزود: اگر قرار باشد قانون حجاب و عفاف تغییری کند قطعاً‌ مأموریت پلیس کمتر خواهد شد.
 
معاون اجتماعی ناجا در مورد خبری مبنی بر راه‌اندازی شبکه تلویزیونی نیروی انتظامی گفت: ما قصد نداریم شبکه‌ای تأسیس کنیم همکاری ما با صداوسیما عالی است و نیازی به داشتن شبکه‌ای جداگانه نمی‌بینیم.
 
وی با اشاره به نظرسنجی مؤسسه گالوپ گفت: ما خود سؤال این مؤسسه در مورد اینکه آیا شب‌هنگام در هنگام قدم زدن احساس امنیت می‌کنید یا خیر را از مردم خودمان پرسیدیم و مشخص شد که تنها زنان 4 کشور جهان و مردان 3 کشور از زنان و مردان ما احساس امنیت بیشتری می‌کنند.
 
منتظرالمهدی در پایان عملکرد پلیس ایران را در سه محور استفاده از سرمایه‌های اجتماعی، استانداردسازی رفتار و پویاسازی نیروی انتظامی عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها