کد خبر: ۱۶۹۷۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
پلیس برای دستگیری سارقی که پس از سرقت مدارک و اموال فردی، از خالی کردن حساب بانکی او هم نگذشت، از مردم تقاضای کمک کرد.

به گزارش 598 و به نقل از مرکز اطلاع رسانی  پلیس آگاهی تهران، اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به با مراجعه به واحد گشت کلانتری 133 شهرزیبا به مأموران اعلام کرد که وقتی خواسته است خودرویش را از پارکینگ خارج کند متوجه شده کیف دستی حاوی لب تاپ , دو دسته چک 50 برگی وی به همراه چندین عابر بانک حاوی رمز و مدارک شناسایی اش به سرقت رفته است .

هنوز زیاد از این شکایت نگذشته بود که حساب بانکی یکی از کارت های حاوی رمز به سرقت رفته نیز خالی شد و همین موضوع سرنخ را به کارآگاهان اداره بیستم آگاهی شد تا تراکنش مالی این حساب را بررسی کنند و به سارق که جوانی 20 ساله بود برسند.

در بررسی های بعدی و با مشاهده تصاویر دوربینهای مدار بسته بانکی معلوم شد که این جوان، از همان ساعت های اولیه سرقت بامراجعه به شعبات بانکی مختلف اقدام به برداشت وجه نقد از حساب های بانکی کرده است.

سرهنگ کارآگاه حمید نیکان فر ، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در این پرونده از مردم کمک خواست و گفت : با توجه به شناسایی تصویر برداشت کننده وجوه نقد از حساب های عابر بانکی مالباخته ، دستور انتشار تصویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است.

وی افزود :  از همه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055520 در اختیار اداره بیستم مبارزه با سرقت داخل خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲
۵
۲
مفت ومجانی شناسایی کنیم یه جایزه ایی یه پاداشتی ؟
خداشاهده من میشناسمش ولی تا جایزه ندهید نمی گم کیه
باید شما تو خبر بعدی جایزه تعیین کنید وگرنه نمی گم
به شرافتم قسم بخدا قسم میشناسمش ولی جایزه باید تعیین کنید تا تماس بگیرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها