کد خبر: ۱۶۹۹۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
دبير کميته اقتصادي فدراسيون فوتبال از خلف وعده گزينه‌ اصلي اسپانسرينگ تيم ملي براي حضور در جلسه ديشب با کفاشيان خبر داد و گفت: او نيامد اما به نظر مي‌رسد حداکثر تا هفته آينده با يکي ديگر از گزينه‌هاي اصلي که رقم قرارداد خوبي هم دارد به توافق نهايي برسيم.
عباس ترابيان درباره آخرين وضعيت اسپانسرينگ تيم ملي فوتبال ايران، اظهار کرد: صحبت‌هاي ما با يکي از اسپانسرهاي داخلي تقريبا تمام شده بود و حتي ديروز (يکشنبه) تا ساعت 10 در فدراسيون با علي کفاشيان جلسه داشتيم. اما متاسفانه آن طرف که بايد ديشب مي‌آمد تا آخرين جلسه برگزار شود، خلف وعده کرد و نيامد!

به نقل از ايسنا، وي افزود: با توجه به رايزني‌ها و مذاکراتي که با جمعي از اسپانسرها داشتيم، تصور شخصي‌ام اين است که با يکي ديگر از گزينه‌هاي اصلي حداکثر تا هفته آينده به توافق نهايي برسيم. تقريبا کار خاصي در اين زمينه باقي نمانده است.

دبير کميته اقتصادي فدراسيون در پاسخ به اينکه آيا رقم دريافتي از اين اسپانسر فدراسيون را راضي کرده گفت: بله، رقم قرارداد تقريبا بالا و خوب است و انتظار داريم بخش قابل توجهي از هزينه‌هاي تيم ملي را پوشش دهد و در آينده مشکلات چنداني نداشته باشيم.

ترابيان با بيان اينکه آژانس‌هاي مسافرتي متعددي براي سرويس دهي به متقاضيان حضور در جام جهاني 2014 برزيل اعلام آمادگي کرده‌اند، گفت: برنامه‌ريزي و ساماندهي مسافرت‌ها و اعزام مردم به جام جهاني از طريق اين آژانس‌ها در گرو قرعه‌کشي مسابقات است تا گروه‌ها و شهرهايي که تيم ملي ايران قرار است در آنجا بازي کند مشخص شوند و بعد از آن بتوانيم کار را به سرعت جلو ببريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها