کد خبر: ۱۷۰۵۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سردار حسین سلامی در تبریز با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است، گفت: اگر مکالمه تلفنی آمریکا و ایران انجام نمی‌شد بعد اقتدار ایران در سازمان ملل دست نخورده باقی می‌ماند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است و پایانی ندارد و ما خود را برای مقاومت‌های بیشتر آماده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد آغازی بر یک پایان هستیم تاکید کرد: دیگر پایان رفتار و خوی استکباری آمریکا در جهان یک رویا و آرزوی دوردست نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور رئیس‌جمهور کشورمان در نیویورک نیز گفت: همه مردم جهان زانو زدن نظام سیاسی آمریکا در مقابل ایران در سرزمین مادریش را به خوبی دیدند و به همین دلیل مقامات آمریکا برای مذاکره با ایران دست و پا می‌زدند که البته این درخواست از سوی ایران پذیرفته نشد و آنها تحقیر شد.

سلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواستند این تحقیر را با یک مکالمه تلفنی جبران کنند که اگر این تماس انجام نمی‌شد بعد اقتدار ایران در سازمان ملل دست نخورده باقی می‌ماند.

وی همچنین در پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تمام گزینه‌ها علیه ایران روی میز است خاطرنشان کرد: گزینه‌های ایران روی زمین است و ما در خلاء زندگی نمی‌کنیم و راه‌های غلبه بر دشمنان از سوی ایران طراحی و پیاده‌سازی شده است و دارای استعداد عملیاتی شدن است. 

وی همچنین تاکید کرد کلید امنیت اقتصادی جهان در دست ایران است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها