أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۰۷۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
پشت پرده اهداء جوائز جهانی به محکومین امنیتی ایران:
رویا عراقی گفت: عده ای از عناصر ضدانقلاب قصد دارند طی برنامه ای، به بهانه اعطای مجدد جایزه ساخاروف به نسرین ستوده، راهی برای فراری دادن او از کشور بیابند تا وی بتواند آزادانه تر به فعالیت علیه نظام بپردازد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جریان های ضدانقلاب در تلاش اند که نسرین ستوده محکوم امنیتی که به تازگی مورد عفو قرار گرفته و آزاد گردیده است را به بهانه دریافت جایزه ساخاروف از ایران خارج نمایند.

نسرین ستوده که در شهریویر 1389 بدلیل اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بازداشت و در دادگاه تجدیدنظر به ۶ سال حبس تعزیری و ۲۰ سال ممنوعیت از اشتغال به حرفه وکالت و ۲۰ سال محرومیت از سفر به خارج از ایران محکوم شد ، بارها با اقدامات نمایشی چون اعتصاب غذا به تیتر یک رسانه های ضدانقلاب تبدیل گردید و این رسانه ها تلاش نمودند با بزرگنمایی اقدامات این محکوم امنیتی از او یک قهرمان بسازند .

جریان های ضدانقلاب و مدعی حقوق بشر که پس از آزادی نسرین ستوده ، گویا قهرمان خود را از دست داده اند تلاش نموده اند با تماس های پنهانی و مکرر با نسرین ستوده ، او را ترغیب نمایند به بهانه دریافت جایزه ساخاروف از ایران خارج شود تا با دریافت پناهندگی برای او ، به بازسازی قهرمان حقوق بشر! بپردازند.


بر همین اساس رویا عراقی (معاون کاظمینی بروجردی که به اتهام ادعای ارتباط با امام زمان (عج) دستگیر و زندانی شده است) متهم فراری و ساکن ترکیه که پس از فرار به دنبال آیت الله سازی از کاظمینی است ، هفته گذشته ضمن حضور در یکی از تلویزیون های لس انجلسی، خواسته یا ناخواسته این نقشه ضدانقلاب را برای قهرمان سازی مجدد از نسرین ستوده فاش نمود .

رویا عراقی گفت: عده ای از عناصر ضدانقلاب قصد دارند طی برنامه ای، به بهانه اعطای مجدد جایزه ساخاروف به نسرین ستوده، راهی برای فراری دادن او از کشور بیابند تا وی بتواند آزادانه تر به فعالیت علیه نظام بپردازد.

لازم بذکر است جعفر پناهی و نسرین ستوده، در سال ۲۰۱۲ از سوی پارلمان اروپا برنده جایزه ۵۰ هزار یورویی ساخاروف شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها