کد خبر: ۱۷۱۱۴۹
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
در دقایق پایانی مسابقه که پرسپولیس عقب بود و به نظر می رسید باید باخت دیگری را در کارنامه دایی و تیمش نوشت گروهی شروع به تشویق علی کریمی کردند
سایت گل -  هواداران پرسپولیس در قم که همیشه تعدادشان زیاد بوده و در بازی با صبا از این تیم حمایت کرده اند در مسابقه عصر امروز با تشویق های متفاوت شان   باعث تعجب بینندگان تلویزیوین این مسابقه شدند.

در دقایق پایانی مسابقه که پرسپولیس عقب بود و به نظر می رسید باید باخت دیگری را در کارنامه دایی و تیمش نوشت گروهی  شروع به توشویق علی کریمی کردند  و گروهی دیگر احتمالا به حالت تمسخر حمید استیلی  را تشویق کردند  اما بعد از گل سیدصالحی  احتمالا عده ای از همین تماشاگران اقدام به تشویق علی دایی کردند!

این عده البته شعار می دادند «مایلی یادت باشه ،دایی سرورته» و بعد از سوت پایان مسابقه همچنان تشویق های دایی ادامه داشت!

عصر امروز و بعد از به تساوی کشیده شدن بازی  دایی در حالی تشویق می شد که به سختی یک امتیاز از حریف خود گرفته بود  و شاید اگر هر مربی دیگری  در پرسپولیس (مثلا یحیی گل محمدی یا حمید استیلی)چنین نتیجه ای در قم می گرفت اصلا تشویق نمی شد.

به هر حال  نکته عجیب در مورد هواداران پرسپولیس که در تهران و ورزشگاه آزادی هم بارها در این فصل رخ داده تشویق علی دایی بعد از به ثمر رسیدن گل  پرسپولیس است به طوری که بعضا گلزن یا گلساز فراموش می شوند و دایی در هر صورت محبوب روی سکوهاست.

با تشویق سرمربی پرسپولیس بعد از مساوی سخت با صبا شاید باید از این پس منتظر بود در صورت دریافت گل از سوی پرسپولیس باز هم دایی تشویق شود تا هواداران این تیم اتحادشان را در نوع حمایت از تیم محبوب شان نشان دهند.

البته امسال  نحوه انتخاب و چینش لیدرها در بازی های پرسپولیس هم در این قضیه بی تاثیر نبوده  و سیاستگذاری مسوول لیدرهاست که ظاهرا برای حمایت از تیم ،تشویق دایی را بهترین راهکار می دانند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها