کد خبر: ۱۷۲۵۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید امیرحسین صادقی باید حد و اندازه خود را بداند و به هم تیمی‌هایش متلک نیندازد.

به گزارش 598 به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. او در ابتدا در مورد حضورش در مجلس شورای اسلامی گفت: «جا دارد از کمیسیون اصل 90 و همچنین آقای پورمختاری تشکر کنم.»

او ادامه داد: «بحث های خوبی انجام شد که اکثر آنها در مورد بسترسازی بود. در همه جای دنیا شبهاتی پیرامون فوتبال وجود دارد اما لیگ ایران لیگ پاکی به شمار می رود. افراد درون این فوتبال با تمام وجود خود فعالیت می کنند. هر چند مشکلاتی از جمله نقض قانون و حضور افراد غیرمتخصص همچنان پاربرجاست.»

قلعه نویی در واکنش به زمانبندی بازی‌های عقب افتاده استقلال و برگزاری سه بازی در 9 روز گفت: «فکر نمی کنم در 9 روز سه دیدار برگزار شود. اما به هر حال اینها بازی های عقب افتاده ای است که در هرصورت باید انجام شود.»

قلعه نویی در توضیح گفته هایش در مورد صعود شانسی تیم ملی به جام جهانی گفت: «برخی از دوستان شیطنت کردند و صحبت هایم را به نوعی تحریف کردند. من گفتم بازی ایران برابر قطر کیفیت چندان نداشت، صحبت ها فقط بر سر کیفیت دربی بود اما شما نگاه کنید که در در دیدار برابر کره چند موقعیت نصیب ما شد. ملت ایران از این پیروزی خوشحال شد اما به نظر من بازی استقلال و اف.سی سئول کیفیت به مراتب بالاتری داشت.»

سرمربی استقلال گفت: «اصلا نگفتم که ایران کره را شانسی برده چرا که من در آن زمان خارج از کشور و خواب بودم.»

قلعه‌نویی در واکنش به صحبت های امیرحسین صادقی در مورد مهدی رحمتی گفت: «در ابتدا باید مطالب را بخوانم اما صادقی باید حد و اندازه خودش را بداند. باید ببینیم که منظور صادقی چه بوده و از او توضیح خواهیم خواست. اما سیاوش اکبرپور هم اشتباه کرد که جواب او را داد. تمامی اعضای استقلال باید یکدل باشند و برای این تیم تلاش کنند. متلک انداختن به یکدیگر کار درستی نیست.»

سرمربی استقلال در مورد انتقادات حسن روشن در مورد بازی نرسیدن به دیگر دروازه بانان استقلال گفت: « از حسن روشن که پیشکسوت استقلال است تشکر می‌کنم اما مهدی رحمتی جاز گلرهای خوب آسیاست و در درون دروازه نمی‌توانیم مدام تغییر بدهیم. هر زمان که لازم باشد از حسینی هم استفاده می کنیم.»

او در پایان گفت: «از امروز فقط به لیگ برتر فکر می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها