کد خبر: ۱۷۲۵۴۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۱۷ مهر ۱۳۹۲

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس یکی از حوزه‌های مغفول مانده در فعالیت‌های فرهنگی در کشور، حوزه سبک زندگی است که متأسفانه اکثر فعالیت‌های فرهنگی دارای سطح کیفی مناسب جهت ارتباط جدی با بدنه اصلی اجتماع و مخاطب عمومی نیست؛ موضوعی که سال گذشته مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی تأکید ویژه‌ای بر این مسئله داشتند.

«روشنا» جزو یکی از برندهای ایرانی _ اسلامی بوده که قرار است، به صورت تخصصی به موضوع سبک زندگی بپردازد تا بتواند به صورت حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف زندگی اقدام به ارائه محصول و خدمات با رویکرد بومی جهت مخاطب عمومی کند.

اولین موضوعی که مؤسسه «روشنای زندگی» به آن ورود پیدا کرد، موضوع نوشت‌افزارهای ملی بود که البته با استقبال خیلی خوبی نیز همراه شد.

 

 

برند ایرانی _ اسلامی «روشنا» امسال با تولید صدها محصول در زمینه تولید لوازم التحریر اسلامی _ ایرانی و طراحی ده‌ها کاراکتر جذاب و تیراژ میلیونی لوازم التحریر توانست گام جدی در این زمینه بردارد.

این مؤسسه در گام بعدی خود به سراغ موضوع آموزش در حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی رفته است. در اولین گام خود به سراغ راه‌اندازی مجموعه‌ای آموزشی _ فرهنگی با محوریت «ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی» رفته است که مهمترین ویژگی سیستم آموزشی «روشنا» شخصیت و کاراکتر محوری است که کودکان و نوجوانان از طریق شیوه‌های جدید تربیتی با نگاه چند رسانه‌ای به صورت هدفمند با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوند و انس می‌گیرند که می‌توانند الگوی برای فرزندان ایرانی _ اسلامی باشند.

 

 

در سیستم آموزشی «روشنا»، روش‌های جدیدی از جمله «اردوهای ترکیبی و تمرین زندگی»، «آموزش خلاقیت محور و آموزش زبان‌های خارجی با متون بومی» و استفاده از کتاب‌های غیر آموزشی همچون کتاب داستان با استفاده از شیوه‌های جدید به کار گرفته می‌شود.

* حسینی: ورود جدی «روشنا» در حوزه‌های سلامت، گردشگری، معماری و سایر حوزه‌های زندگی

به گفته سعید حسینی، مدیر مؤسسه «روشنای زندگی» و مدیر پروژه نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی «روشنا»، این ابتدای راه است و در برنامه «روشنا» ورود جدی در ایجاد مدارس به هم پیوسته در همه سطوح در سراسر کشور با برنامه ویژه آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه می‌کند: در گام‌های بعدی «روشنا» در حوزه‌هایی چون سلامت، گردشگری، معماری و سایر حوزه‌های زندگی ورود جدی خواهد داشت.

حسینی ادامه می‌دهد: اولین واحد مجموعه‌های آموزشی «روشنا» در راستای افزایش «عدالت آموزشی» قرار است، کار خود را در یکی از محلات جنوبی شهر تهران، یعنی در منطقه 19 آغاز کند.

* راه‌اندازی مجموعه آموزشی _ فرهنگی با محوریت «ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی» در 18 مهر

بر اساس این گزارش، قرار است مراسم افتتاحیه این مجموعه با حضور جمعی از خانواده شهدا، نخبگان دانش‌آموزی، مسئولان آموزش و پرورش، مدیران شهرداری و مسئولان فرهنگی و جمع کثیری از مردم پنجشنبه 18 مهر در ساعت 16 در آمفی تئاتر سرای محله شریعتی واقع در منطقه 19، شهرک شریعتی، چهار راه شکوفه، بوستان شریعتی برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها