کد خبر: ۱۷۲۸۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
مدافع راست تیم ملی و پرسپولیس در خصوص حضورش در سریال پژمان گفت: «در بوشهر خانه دارم نه در نياوران.»

598؛ با مصدوميت خسرو حيدري حالا شرايط براي مدافع راست ملي پوش پرسپوليس فراهم شده تا يك بار ديگر جاي خسرو را در دفاع راست تيم ملي بگيرد اما از شانس بد ماهيني او با مصدوميتي جزئي از ناحيه كمر دست و پنجه نرم مي كند كه البته تا حدود زيادي رفع شده و شانس بازي اش را دوباره بالا مي برد.

 

* چند روزي است در اردوي تيم ملي هستي. شرايط را چطور مي بيني؟

- شرايط خوب است. خدا را شكر مشكلي وجود ندارد و تمرينات مان را انجام مي دهيم براي بازي با تايلند.

 

* شرايط خودت چطور است؟

- اوضاع خودم خوب است. من 6-5 روزي كمردرد داشتم اما از ديروز تمرين كردم.

 

* يعني الان درد نداري؟

- يك مقدار درد دارم اما ديروز با تيم تمرين كردم و تا روز بازي با تايلند انشاءالله مشكلم كامل حل مي شود.

 

* فكر مي كني در بازي با تايلند در تركيب باشي؟

- من در تمام اين مدت سعي و تلاشم را كرده ام در تمرينات طوري ظاهر شوم كه بازي كنم. البته اول برايم موفقيت تيم ملي اهميت دارد  و اين براي همه خوب است كه تيم ملي نتيجه بگيرد. الان هم تمام تلاشم را مي كنم تا در تركيب باشم اما اگر هم بازي نكردم براي برد تيم ملي دعا مي كنم. در هر حال اولويتم پيروزي تيم ملي ايران است.

 

* اما خيلي وقت است در تركيب اصلي تيم ملي نبودي و شايد الان بهترين فرصت براي برگشتن باشد.

- بله درست است. اما باز هم مي گويم تمام تلاشم را به كار خواهم گرفت تا نظر آقاي كي روش را جلب كنم چون نظر نهايي را ايشان مي دهد.

 

* قرار است مهرداد بيت آشور به اردو اضافه شود كه هم پستي شماست و قطعا با حضور او ترافيك در دفاع راست بيشتر مي شود. نظرت در اين باره چيست؟

- خب من هم شنيده ام كه ايشان بازيكن خوبي است. من فكر مي كنم هر چه بازيكنان لژيونر به تيم ملي بيايند سطح رقابت بين بازيكنان بالاتر مي رود و خودمان هم پيشرفت مي كنيم. حضور آنها باعث مي شود تلاش مان را هم بيشتر كنيم و رقابت خوبي بين هم پستي هايمان ايجاد مي شود.

 

* يعني از آمدن بيت آشور ناراحت نيستي؟

- نه اصلا. اتفاقا خوشحالم چون همان طور كه گفتم حضور اين بازيكن باعث پيشرفت خودم خواهد شد.

 

* ديروز عكسي از تو منتشر شد در يكي از روزنامه ها كه مشغول بازي  فيفا 14 با پلي استيشن هستي و روي كمرت كيسه آبگرم گذاشته اي اما ظاهرا يكي از هواداران استقلال كامنت عجيبي زير آن عكس گذاشته و تو هم جواب تندی به او داده اي؟

- ببينيد من هيچ وقت اهل حاشيه نبوده ام و اصلا اينطوري نيستم كه بخواهم كري بخوانم. هيچ وقت براي استقلالي ها كري نخوانده ام چون آنها را هم دوست دارم. به خودم هم اجازه نمي دهم به آنها توهين كنم اما ايشان يك كامنت گذاشته بود و من هم برايش نوشتم «داداش من خودم در ليگ قهرمانان آسيا بازي كرده ام و حتي با ذوب آهن تا فينال بالا رفته ام» كه حالا يك مقدار اين بزرگ شده است.

 

* حالا در فيفا كدام تيم را بر مي داري؟

- من بيشتر با بايرن مونيخ بازي مي كنم.

 

* از آن دسته افرادي هستي كه هر تيمي قويتر باشد با آن بازي مي كني؟

- نه من آلماني ام و بايرن مونيخي. از اول هم اين تيم ها را برمي داشتم.

 

* بازي ات را در سريال پژمان ديديم اما ظاهرا در راه رفتن جلوي دوربين هم استرس داشتي.

- اين اتفاق با پيشنهاد برادران قاسم خاني افتاد. مهراب و پيمان حدود 8-7 ماه پيش به من زنگ زدند و پيشنهاد دادند و در خواست كردند در اين سريال بازي كنم. اينها آدم هاي بزرگ سينماي ايران هستند و گفتند يك مقدار بايد بازي كني. براي من حضور در اين كار افتخار بزرگي بود. به نظرم تجربه خوبي بود اما در كل فوتبال سخت تر از بازيگري است. من در زمان فيلمبرداري 4-3 بار سوتي دادم كه صحنه را دوباره مي گرفتند و اينطور نبود كه راحت بخواهند تصاوير را بگيرند. به نظرم بازيگري يك مقدار تمرين مي خواهد اما در كل فوتبال سخت تر است چون حق اشتباه نداري و در صدم ثانيه بايد تصميم بگيري و مثل بازيگري نيست كه فيلمبرداري را قطع كنند و دوباره بگيرند.

 

* حالا وضع مالي ات مثل آنچه در سريال اتفاق مي افتد آنقدر خوب است كه خودت يك خانه در نياوران داري و يك خانه شيك و با امكانات هم براي پدر و مادرت گرفته اي؟

- نه بابا اينها ديالوگ هايي بود كه نويسنده برايم نوشته و من هم حفظ كردم و گفتم.

 

* يعني در نياوران خانه نداري؟

- نه من فقط يك خانه در بوشهر دارم. در تهران هم در محله سعادت آباد زندگي مي كنم.

 

* حتما خودت و بقيه بچه هاي تيم ملي به خاطر بازي خودت هم كه شده سريال پژمان را تعقيب مي كنيد.

- بله اين سريال فوتبالي است و پيمان و مهراب قاسم خاني هم كارشان خوب است. الان هم در سال جام جهاني هستيم و اشتياق فوتبالي مردم بيشتر است. به نظر من خود پژمان خيلي خيلي خوب بازي كرده و بايد به خودش و عوامل سريال يك خسته نباشيد بگويم. از طرفي چون تیكه كلام هاي فوتبالي دارند و موضوع استقلال و پرسپوليس هم در محتواي سريال هست براي مردم جذاب مي شود.

 

* بچه هاي تيم ملي درباره حضورت در سريال چيزي به تو گفته اند؟

- از وقتي آنونس اين سريال پخش مي شد بچه ها در پرسپوليس  و بعد تيم ملي مدام تیكه مي انداختند. جواد نكونام هم يكي دو تا تیكه به من انداخت. در پرسپوليس هم محمدرضا (خلعتبري)، محسن بنگر و سيدجلال با من در اين باره شوخي مي كردند. در كل از وقتي آنونس سريال پخش شد و من هم در آن بودم براي بچه ها سوژه شده بود.

 

* ديشب چطور؟ با بازيكنان تيم ملي دسته جمعي سريال را مي ديديد؟

- نه بچه ها همه در اتاق هاي خودشان بودند اما در راهرو موقع پخش سريال صداي حسين حسين شان مي آمد.

 

* فكر مي كني پژمان آنقدر كه درباره خودش در سريال صحبت مي كند بازيكن خوبي بوده؟

- پژمان بازيكن بزرگي بوده و بازي ملي هم زياد دارد. من خودم روبروي او بازي كرده ام. زماني كه در استقلال اهواز بودم او در فولاد بود. در پرسپوليس و استيل آذين هم مقابلش بازي كرده ام.

 

* در اين سريال پژمان مدام درباره خسرو حيدري صحبت مي كند. با خسرو در اين باره حرفي نزديد؟

- نه فرصت نشده حرفي بزنيم اما چون من و خسرو راست هاي تيم ملي و پرسپوليس هستيم و پژمان هم در طول داستان سريال بي تيم مانده يك مقدار به ما حسادت مي كند.

 

* چند بار در طول فيلمبرداري خنده ات گرفت؟

- خنده كه زياد بود و همه اش مي خنديديم. چون تجربه اولم بود چند جا خنده ام گرفت و فيلمبرداري قطع شد. خب اين كار در تخصص ما نيست اما در كل تجربه خوبي بود.

 

* بگذريم. فكر مي كني تيم ملي تايلند را شكست دهد؟

- ما تمرينات خوبي داشتيم و صحبت هاي كي روش هم مبني بر اين است كه در گروه مان صدرنشين شويم به همين خاطر به برد اين بازي نياز داريم. ما بايد كويت را هم مي برديم كه بازي مساوي شد اما از دو بازي بعدش برد مي خواهيم كه بعد از لبنان بايد تايلند را هم ببريم. به همين خاطر از هواداران تيم ملي مي خواهم كه به ورزشگاه بيايند و با حضور گرم شان زمينه ساز گرفتن اين سه امتياز شوند.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها