کد خبر: ۱۷۲۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سوشا مکاني دروازبان ملي پوش نفت تهران که بازي هاي خوبي را هم از خودش به نمايش گذاشته است پس از اتفاقاتي که برايش در نفت افتاد چند بازي را روي نيمکت بود و شايد همين موضوع باعث شد به تيم ملي دعوت نشود.
مصاحبه سايت گل با سوشا مکاني را بخوانيد :

اوضاع و احوال تيم چطور است؟

يک جلسه صبح و يک جلسه بعدازظهر تمرين مي‌کنيم. صبح‌ها اختصاصي تمرين مي‌کنم تا بتوانم آماده تر بشوم و بهترين نمايش را از خودم به اجرا بگذارم.

مشکلت با آقا يحيي چه بود؟

از اولش هم مشکلي نبود فقط سوءتفاهم بود،راستش من حرفم را رک مي‌زنم و دنبال حاشيه رفتن نيستم.واقعيت اين است که هر بازيکني درهر شرايطي و درهر سطحي دوست دارد بازي کند آن هم بازيکن که در سطح ملي است. من در آن شرايط سوالي پرسيدم از آقايحيي و آنجا اختلاف نظر پيش آمد که بعد ازآن حل شد.

ناراحت نيستي که در ليست تيم ملي حضور نداري؟

من از روزي که بازي نکردم تيم در بدترين حالت و بدبينانه‌ترين حالت چهارم يا پنجم بود اما شرايط يک طوري رقم خورد که آن اتفاقات افتاد.البته من به شخصه در 7-8 هفته ابتدايي ليگ از عملکردم خيلي راضي نبودم اما نتايجي هم که گرفتيم بد نبود. اما خب براي من که در ليست تيم ملي نبودم خيلي شرايط حساس است ؛جام جهاني شوخي نيست بالاترين نبرد در فوتبال در آنجا رقم مي‌خورد. خيلي از بازيکنان دوست دارند در جام جهاني بازي کنند و تلاش زيادي هم مي کنند اما در نهايت اين آرزو را به گور مي برند.براي همين خيلي سخت و پر از اما و اگر هست، تيم ما رفته جام جهاني و من و امثال من جز آن ليست 25 نفره بودند و تلاش کرديم به جام جهاني صعود کنيم. دوست دارم در جام جهاني هم باشم...نه تنها من بلکه تمام کساني که حقشان است به تيم ملي برسند و در جام جهاني باشند.

حتي مهدي رحمتي؟

بله من دوست دارم مهدي رحمتي هم دعوت شود و هرکسي که حقش است به تيم ملي برسد و مايه خوشحالي خانواده اش بشود.

شرايط نفت درتعطيلات چطور پيش مي رود؟

نفت هميشه شرايطش خوب و هيچ وقت شرايط بدي ندارد با مديريت خوب نفت در بدترين شرايط هم آرامش درون تيمي نفت به هم نمي‌ريزد. چه من باشم چه من نباشم. در اين 3 ساله با کمترين فراز و نشيب نشان داديم قدرت تيمي بالايي داريم.

با يحيي بعد از محروميت صحبت نکردي؟

چرا صحبت کرديم يکي از دلايل که ماندم آقاي گل محمدي بوده و يکي از دلايل تاثيرگذار ايشان بودند چرا که شخصيت خوبي دارد ما با هم واقعا مشکلي نداريم من هيچ وقت شانه خالي نمي‌کنم در رقابت من سخت‌ترين آدمي هستم که مي تواند وجود داشته باشد.من در زمين مسابقه حرف مي‌زنم و آدمي نيستم که دنبال مسائل بيرون زمين باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها