کد خبر: ۱۷۴۰۹
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش جام نیوز، تصویر 50 نفر از این زنان سالخورده با لباس و مدل موی یکسان و لبخند بر لب در عکسی دیده می شود و این کشیش آمریکایی از اعتقاد آنها به عبادت شخصی که در پشت آنها و در تابلوی نصب شده بر روی دیوار ظاهر می شود، برای فریب آنها استفاده کرده است.
در همین راستا روزنامه دیلی میل امروز پنجشنبه 11 آگوست(20 مرداد) در خبری تحت عنوان" کشیش مدعی پیامبری با 80 زن" نوشت: «"وارن جفز" (55 ساله) که طی روزهای گذشته خود را به عنوان کشیش کلیسای اصلی "یسوع مسیح" و "قدیسین" معرفی کرده و مدعی پیامبری شده است، هفته گذشته به اتهام تجاوز جنسی به کودکان به 12 سال زندان و در یک پرونده دیگر به 14 سال زندان محکوم شد.»
به نوشته دیلی میل، همسران جفز پس از اینکه در دام وی می افتادند برای فریب دادن دیگر زنان امثال خود با این پیامبر دروغین همکاری می کردند و به زنان دیگر اعلام می کردند که باید در راه رضای خدا با وی ازدواج کنند.
بر پایه این گزارش، "جفز" بدین ترتیب توانسته است با 80 زن ازدواج کند که 29 نفر از آنها به حکم ازدواج قبلی با "رولن جفز" پدر همین کشیش آمریکایی که خود نیز در همین شغل فعالیت می کرده است، مادر وی محسوب می شوند. و مساله جالب توجه اینکه، 56 نفر از این زنان خواهر همدیگر بودند و 24 نفر نیز در سن کمتر از 17 سال قرار داشتند.
دیلی میل اضافه کرد: «یکی از پسر عموهای جفز در این رابطه فاش کرده است که در سن 5 سالگی از سوی جفز مورد تجاوز قرار گرفته و جفز به وی گفته که این رازی بین ما و خداست و تو نباید آنرا فاش کنی. از سوی دیگر، تعدادی از زنان جوان جفز به وی برای تجاوز جنسی به کودکان کم سن و سال کمک می کردند.»
دیلی میل تأکید کرد: «آزمایش های "دی ان ای" نشان می دهد که جفز فرزندی از یک دختر جوان 15 ساله به دنیا آورده است، جالب اینکه وی در مقدمه مجله ای که خود منتشر می کند، آورده است که اگر جهانیان بدانند من چکار می کنم، مرا از بالای درخت آویزان کرده و هدف ضربات سنگ قرار می دهند.»
گفتنی است که جفز به یک طایفه ای تعلق دارد که در اعتقاداتشان نزدیک به طایفه مورمون هستند و معتقدند که تعدد زوجات برکتی آسمانی است و جفز ـ نعوذ بالله ـ سخنگوی خدا بر روی زمین است.


 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها