کد خبر: ۱۷۵۲۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سنگربان بيانکونري‌ها، دروازه‌بان باتجربه رئال مادريد را مورد تمجيد قرار داد و تاکيد کرد همتاي اسپانيايي‌اش به روزهاي اوجش بازخواهد گشت.
ايکر کاسياس از اواخر دوره مربيگري ژوزه مورينيو در رئال مادريد نيمکت‌نشين شد و اميد داشت با حضور کارلو آنچلوتي جايگاه از دست رفته‌اش را دوباره بازيابد ولي اين اتفاق نيفتاد و ديه‌گو لوپس در 9 ماه گذشته دروازه‌بان شماره يک کهکشاني‌ها بوده است.

به نقل از تسنيم،جان لوئيجي بوفون، دروازه‌بان يوونتوس که از نيمکت‌نشيني کاسياس شگفت‌زده است در گفت‌وگو با روزنامه «آس» اسپانيا گفت: واقعاً ايکر را به خاطر شخصيتي که دارد تحسين مي‌کنم. او هنوز هم دروازه‌باني فوق‌العاده است و در پست خود يکي از بهترين بازيکنان جهان به شمار مي‌رود. واقعاً پذيرفتن چنين شرايطي دشوار است ولي خود کاسياس با اين شرايط کنار آمده و براي پس گرفتن جايگاهش تلاش مي‌کند. من هم به تصميم او احترام مي‌گذارم.

وي افزود: ايکر هميشه قهرماني بزرگ بوده است و قهرمانان بزرگ هميشه راهي براي خروج از شرايط نامناسب پيدا مي‌کنند. وقتي شرايطي اينچنيني براي انسان به وجود مي‌آيد بايد از آن براي قدرتمندتر شدن استفاده کرد.

سنگربان 35 ساله بانوي پير تصريح کرد: نمي‌دانم فصل قبل چه اتفاقي براي کاسياس افتاد و فقط ترکيب رئال را مي‌ديدم ولي از يک چيز مطمئنم که قرار نگرفتن او در ترکيب تيم دليل فني و ورزشي ندارد. رابطه او با مورينيو هم اينطور شده بود.

بوفون در پايان خاطرنشان کرد: نمي‌دانم مشکل ايکر و رئال چيست ولي چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که واقعاً جاي تعجب دارد سنگرباني همچون او را داشته باشي و روي نيمکت قرار دهي! با رفتاري که کاسياس در اين مدت از خود نشان داد و اعتراضي به نيمکت‌نشيني‌اش نداشت پيش من محبوب‌تر از گذشته شد.

کاسياس که در اين فصل تنها در 2 بازي براي رئال مادريد به ميدان رفته شايد در ديدار چهارشنبه شب کهکشاني‌ها مقابل يوونتوس در چارچوب مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به ميدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها