يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۶۵۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزایش بدحجابی زنان در جامعه را مایه ننگ ایران اسلامی و عملکرد محمود احمدی نژاد نسبت به بدحجابی را ضعیف دانست.
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت:

* مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزایش بدحجابی زنان در جامعه را مایه ننگ ایران اسلامی و عملکرد محمود احمدی نژاد نسبت به بدحجابی را ضعیف دانست. حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اصفهانی گفت: متأسفانه آقای احمدی نژاد در دوره مسئولیت خود نسبت به بدحجابی خوب عمل نکرد و برخورد با بدحجابی را تنها محدود به بدحجابی‌های گروهی دانست و آن را تفسیر اسلام به رأی کرد درحالی که استخراج احکام اسلام نیازمند مرجع و رهبر است. وی از دولت یازدهم خواست وضعیت بدحجابی را سامان دهد.

* دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد احزاب اصلاح طلب از روش‌های سیاسی معقول و فعال‌تر برای انتخابات مجلس استفاده می‌کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق نوری و مجموعه گرایش اصلاح طلبان، اجماع بر روی ناطق صورت بگیرد. غلامحسین کرباسچی گفت: حرکت به سمت ناطق نوری چیز عجیبی نیست که با?د هماهنگی در مورد آن صورت بگیرد. وی افزود: در مجلس باید نیروهای معتدل و باسابقه در انقلاب حضور داشته باشند تا وضعیت بهتری رقم بخورد و آدم‌های توانمند وارد شوند و ناطق نوری جز نیروهایی است که همه به توانایی‌های او اذعان دارند. هنوزخود ناطق نوری در این زمینه سخنی نگفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها