کد خبر: ۱۷۶۷۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
رضا رویگری درباره‌ی اینکه آیا با وجود کمبود بودجه در صداوسیما و خط قرمزهای موجود، توان مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد؟ گفت: متاسفانه در حال حاضر با این وضع بودجه توان مقابله‌مان خیلی کم است.

به گزارش ایسنا، بازیگر سریال «معراجی‌ها»ی ده‌نمکی گفت: امیدوارم واقعا یک فکر اساسی در این مورد صورت بگیرد؛ چون ما کار می‌کنیم که کارمان دیده شود نه اینکه کارمان به آرشیو برود و کسی آن را نبیند.

رضا رویگری در ادامه‌ی مطلب بالا بیان کرد: اگر از خانواده‌ها سوال کنیم می‌بینیم که متاسفانه برخی شبکه‌های ماهواره‌ای را نگاه می‌کنند، آثار شبکه‌های ماهواره‌ای محتوا ندارند ولی جذابیت‌های داستانی دارند و آن مواردی را که به فرهنگ ما نمی‌خورند را از طریق فیلم‌هایشان به ما منتقل می‌کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم می‌توانیم با ماهواره مقابله کنیم ولی خواستن مهم است و مسؤولان که ان‌شاءالله یک ترتیب اساسی بدهند.

این بازیگر همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با تغییر فضای سیاسی کشور آیا هنرمندان همچنان به حضور در تلویزیون علاقه‌مند می‌مانند یا ترجیح می‌دهند به تئاتر و سینما برگردند؟ گفت: من از جانب خودم می‌گویم؛ هر کجا که کار جذاب باشد همان جا کار می‌کنیم، مهم این است که داریم برای این مملکت و مردم کار می‌کنیم، طبیعی است که رسانه ملی ما مخاطب بیشتری دارد.

رویگری ادامه داد: همیشه می‌گویند ارزش‌های سینما چیز دیگری است ولی وقتی کار خوب باشد برایمان فرقی نمی‌کند کجا بازی کنیم؛ زمان ساخت «مختارنامه» ترجیح می‌دادم 10 فیلم سینمایی کار نکنم ولی «مختارنامه» را برای تلویزیون کار کنم.

او که قرار است در نقش یک استاد دانشگاه در سریال «معراجی‌ها»ی ده‌نمکی ظاهر شود، درباره‌ی اینکه چقدر آثار دفاع مقدسی جزو اولویت‌های صداوسیما قرار دارد؟ عنوان کرد: هر از گاهی می‌بینیم که تلویزیون آثاری را در ژانر دفاع مقدس پخش می‌کند اما مهم این است که چطور پرداخت شوند.

بازیگر «معراجی‌ها» افزود: ساخت آثار دفاع مقدس پرهزینه است، اگر بودجه خوبی در حد بودجه آثار الف ویژه را به این نوع ژانر اختصاص دهند و همچنین اگر اثر، متن و بازیگران خوبی داشته باشد تأثیرات خوبی دارد و مردم هم آن را نگاه می‌کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر اگر اثری راجع‌ به جنگ جهانی دوم بخواهند بسازند اگر خوب ساخته شود بیننده به سمت آن جذب می‌شود و اعتراض نمی‌کند که موضوع کار برای سال‌های قبل است.

رویگری در پایان خاطرنشان کرد: آقای ده‌نمکی هم نشان داده که کارهایش با بقیه متفاوت است و امیدوارم «معراجی‌ها» هم همان‌طور باشد؛ ضمن اینکه به هر حال یکی از وظایف تلویزیون این است که ارزش‌های دفاع مقدس را یادآوری کند.

 سریال «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمود رضوی برای شبکه یک ساخته می‌شود.

همچنین رضا رویگری بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و خواننده است که در فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها»، «دل‌شکسته»، « فرنطینه»، «مجنون لیلی» و ... و در سریال‌های «ملکوت»، « دارا و ندار»، «مختارنامه»، « سال‌های مشروطه»، «به کجا چنین شتابان» و ... بازی کرده است.

از آلبوم‌های موسیقی او نیز می‌توان از «از عشق گفتن»، « غوغا» و « کازابلانکا» نام برد. او همچنین سرود معروف «ایران ایران» را در سال‌های اول انقلاب خوانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها