کد خبر: ۱۷۷۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
مدير شبكه سه سيما گفت: برنامه «خنده بازار» قصد توهين به كسي را ندارد، اميدوارم تحمل كساني كه در اين برنامه مورد نقد يا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانيم چنين برنامه‌هايي را پخش كنيم.

به گزارش 598، علي‌اصغر پورمحمدي در گفت‌وگو با فارس درباره برنامه «خنده بازار» گفت: پخش اين برنامه ادامه دارد تا پايان ماه رمضان ادامه دارد و فقط در شب‌هاي قدر پخش نمي‌شود، در عيد فطر هم برنامه‌اي براي پخش دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه پخش اين برنامه منجر شده تا برخي شكايت كنند، اگر آمار شكايت از اين برنامه بالا برود، چه پاسخي براي شاكيان داريد؟ تصريح كرد: شكايت كنند، بالاخره ما هم مي‌رويم و جواب مي‌دهيم، ما در اين برنامه قصد توهين به كسي نداشته‌ايم و هرچه روي آنتن رفته و پخش شده، طنز بوده است. اول هم از خود مديران صداوسيما شروع كرديم تا بينندگان بدانند قصد تمسخر وجود ندارد.

پورمحمدي ادامه داد: اميدوارم تحمل كساني كه در اين برنامه مورد نقد يا طنز قرار گرفته‌اند، بالاتر برود تا ما بتوانيم چنين برنامه‌هايي را پخش كنيم.

مدير شبكه سه همچنين درباره اين كه امكان دارد اين برنامه به شوخي با قشرهاي ديگر نظير افراد سياسي بپردازد؟ گفت: «خنده بازار» با اهالي سياست هم شوخي مي‌كند و هر قسمت شوخي با اين گروه دارد، اتفاقا برعكس برخي نظرات، بيشتر شوخي‌هاي «خنده بازار» با سياسي‌ها بوده است.

به گزارش فارس، پخش قسمت‌هايي از «خنده بازار» و شوخي با افراد مختلف اظهارنظرهاي مختلفي را به همراه داشته است. به عنوان مثال افرادي نظير تهيه‌كننده آثار رضا صادقي، علي دايي و ... نسبت به اين برنامه اعتراض داشته‌اند و در كنار آن افرادي نظير احمد نجفي، داود رشيدي، فريدون جيراني و ... نيز از ساخت اين برنامه استقبال كردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
متاسفانه آقای مدیر تمسخر را با شوخی اشتباه گرفته اند
خود صدا وسیما چی ها که فقط به فکر بالا بردن امار بینندگان هستند
متاسفانه قبح گناهان در حال شکسته شدن است
ما که دسترسی به این آقایان نداریم
اما آنان که دسترسی دارند خدا جدا وجدا به دادشان برسد که حرفی نمی زنند مراتب امر به معروف را رعایت نمی کنند اصلا امر به معروف نمی کنند
خدا به دادشان برسد جواب آبروها یی که ریخته میشود و تمسخرهایی که انجام خواهد شد از این به بعد با استارت این توجیح را چگونه خواهند داد
حال پیش خود فکر میکنند به تو چه اما بنده به عنوان حق الناس از حق خودم نمی گذرم
یا علی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ای بابا بذارید حداقل یک برنامه شاد از تلویزیون پخش بشه تا مردم کتر سراغ ماهواره بروند . تازه همین هایی که اعتراض دارند خودشان آستین بالا بزنند و برنامه های جالب تری بسازند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها