کد خبر: ۱۷۸۳۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال يوونتوس با تمجيد از عملکرد صدرنشين جدول رده‌بندي سري A، از قرار گرفتن نامش در ميان نامزدهاي دريافت عنوان برترين مربي فوتبال جهان در سال 2013 ابراز خوشحالي کرد.
آنتونيو کونته در تمجيد از عملکرد رم که در اين فصل از 10 بازي نخست خود در سري A به 10 پيروزي متوالي رسيده و بهترين شروع تاريخ رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است، اظهار داشت: رم اين فصل دارد کارهاي فوق‌العاده‌اي انجام مي‌دهد. کسب 10 پيروزي متوالي کار آساني نيست و حتي بزرگ‌ترين تيم‌هاي تاريخ ايتاليا نيز از پس اين کار برنيامده‌اند. فصل گذشته در اين مقطع ما صدرنشين بوديم و اين بار مجبوريم صدرنشين را تعقيب کنيم که اين موضوع بايد براي بازيکنان‌مان يک انگيزه باشد.

به گزارش تسنيم، کونته در ادامه به معرفي شدن وي به عنوان يکي از 10 نامزد دريافت عنوان برترين سرمربي سال 2013 اشاره داشت. سرمربي 44 ساله بيانکونري که فصل پيش براي دومين بار متوالي اسکودتو را براي بانوي پير به ارمغان آورد، گفت: آندره‌آ آنيلي (رئيس باشگاه) 3 سال پيش با انتخاب من به عنوان سرمربي تيم، با آنکه هرگز تجربه کار در سري A را نداشتم، کار شجاعانه‌اي انجام داد. انتخاب شدنم به عنوان يکي از کانديداهاي کسب جايزه برترين مربي سال، هم براي من و هم براي باشگاه رضايت‌بخش بوده است.

وي تصريح کرد: براي من مايه افتخار است که جزو 10 مربي برتر دنيا باشم و انگيزه‌اي مي‌دهد که بهتر از اين کار کنم. اين موفقيت براي من تازه نقطه شروع است و راه طولاني را پيش روي خودم مي‌بينم. بابت اين موفقيت بايد از بازيکنانم تشکر کنم، چون آن را مديون آنها هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها