کد خبر: ۱۷۸۴۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است که رئيس فيفا ديگر حرفش را زده و عذرخواهي او فايده‌اي ندارد.
کارلو آنچلوتي بر اين باور است که بارسلونا تاکنون نقصي در شيوه‌ بازي‌اش نداشته است و گفت: من بارسا را مثل هميشه قدرتمند مي‌بينم و اين تيم فلسفه بسيار روشني دارد. همه تيم‌ها مشکلات خودشان را دارند اما بارسلونا تقريبا تمام بازي‌هايي را که انجام داده با پيروزي پشت سر گذاشته و همچنان عالي بازي مي‌کند. در حقيقت مشکلات زيادي در اين تيم نمي‌بينم.

وي ادامه داد: مي‌خواهم مقابل رايووايکانو رئال مادريدي را ببينم که در تمام 90 دقيقه در حمله و همچنين در دفاع عالي کار مي‌کند. ما مقابل سويا نشان داديم که گاهي مي‌توانيم در خط دفاعي بهتر از اين کار کنيم. بايد سخت تمرکز کنيم و به حريف فرصت ندهيم.

سرمربي رئال مادريد در خصوص اظهارات بلاتر در مورد رونالدو اظهار داشت: کريستيانو مرا حيرت‌زده کرده است. او يک بازيکن حرفه‌اي است.

وي عذرخواهي بلاتر را بي‌ارزش دانست و به او توصيه کرد بيشتر مراقب حرف زدنش باشد. آنچلوتي خاطرنشان کرد: او حرفش را زده است. من فکر مي‌کنم گاهي لازم است قبل از صحبت کردن فکر کنيم.

سرمربي ايتاليايي اضافه کرد: کريستيانو رونالدو واقعا مرا حيرت‌زده کرده است. من نمي‌دانم ديگر چه کاري را مي‌توان از رونالدو در زمين انتظار داشت. نمي‌توانم بيشتر از اين از او بخواهم.

آنچلوتي در مورد ترکيب امشب تيمش در ديدار با رايووايکانو اشاره کرد: مي‌خواهم تغييراتي در تيم ايجاد کنم اما نگاهم به بازي سه‌شنبه نيست. مي‌خواهم بازيکنان تازه‌نفس را به بازي بگيرم بنابراين برخي از بازيکناني که مقابل سويا بازي نکردند در اين مسابقه به ميدان مي‌روند.

وي تأکيد کرد: ژابي از ابتداي مسابقه بازي خواهد کرد. نمي‌دانم که آيا 90 دقيقه کامل در ترکيب خواهد بود يا نه اما جزو 11 نفر اصلي است. ژابي و ايارامندي بازيکناني با يک شيوه هستند. از طرف ديگر مودريچ، دي‌کاريا و کاسميرو همگي مي‌توانند در جايگاه خديرا بازي کنند.

سرمربي رئال مادريد افزود: کارواخال تازه‌نفس است و شانس زيادي براي بازي کردن دارد. واران کمي خسته است، بنابراين امشب استراحت خواهد کرد و براي ديدار با يوونتوس آماده خواهد شد. مصدوميت او جدي نيست اما بايد مراقب زانويش باشيم.

کارلو آنچلوتي تصريح کرد: دي ماريا مي‌تواند در پست ديگري بازي کند؛ مشکلي نيست. نمي‌دانم که آيا بيل، بنزما و رونالدو در کنار هم بازي خواهند کرد يا نه اما هر سه آنها آماده هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها