کد خبر: ۱۷۹۲۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تازه وارد دورتموندي‌ها اذعان کرد ترجيح مي‌دهد روبرت لواندوفسکي به جمع کاتالان‌ها بپيوندد تا اينکه بخواهد باواريايي‌ها را به عنوان مقصد بعدي‌اش انتخاب کند.
بر اساس ادعاي برخي رسانه‌هاي ورزشي جهان روبرت لواندوفسکي، مهاجم تيم فوتبال بورسيا دورتموند با بايرن مونيخ به تفاهم رسيده و تابستان آينده راهي آليانتس آره‌نا خواهد شد. البته اين مهاجم لهستاني با تکذيب اين ادعا عنوان کرده تصميم‌گيري در اين مورد زود است و هر تيمي مي‌تواند گزينه‌ بعدي او باشد.

به نقل از تسنيم، پي‌ير امريک اوباميانگ، مهاجم گابوني دورتموند به شبکه تلويزيوني BeIN Sport گفت: اگر لواندوفسکي قصد ترک سيگنال ايدونا پارک را داشته باشد به شخصه ترجيح مي‌دهم به بارسلونا ملحق شود تا بايرن مونيخ!

مهاجم 24 ساله زردپوشان وست‌فالن با تاکيد بر اينکه در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني پيشنهاد پاري‌سن‌ژرمن را رد کرده است، اظهار داشت: در PSG ستاره‌هاي نامداري حضور دارند که ما در دورتموند در مورد آنها صحبت مي‌کنيم. در تابستان از اين باشگاه فرانسوي با من تماس گرفته شد ولي به آنها گفتم که حضور در اين تيم پروژه بزرگي براي من است.

وي تصريح کرد: مسئولان باشگاه پاري‌سن‌ژرمن پروژه بزرگي در سر داشتند ولي من بيشتر به فوتبال آلمان و چشم‌انداز متفاوتش علاقه داشتم و چون مي‌خواستم از فوتبال فرانسه خارج شوم دورتموند را انتخاب کردم.

مهاجم پيشين سن‌اتين در پايان خاطر نشان کرد: پاري‌سن‌ژرمن تيم بزرگي است و ديدن بازي آنها واقعاً لذت‌بخش است. بازي آنها را بارها و بارها ديده‌ام. پاريسي‌ها بازيکنان بزرگي دارند که تضمين‌کننده نمايش خوب اين تيم در زمين مسابقه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها