کد خبر: ۱۷۹۵۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
با ورود ماموران به کارگاه تاکسی‌درمی شده بیش از 700 گونه حیات وحش تاکسی‌درمی شده را در سه یخچال صنعتی و خارج از آن کشف و ضبط کردند.
به گزارش 598 به نقل از سرویس حوادث جام نیوز؛رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار گفت: بزرگ‌ترین قاچاقچی حیات وحش مازندران با پای خود تسلیم قانون شد.

 

ناصر کیایی  اظهار داشت: چند روز قبل براساس گزارش اعلام شده مبنی بر اینکه فردی به نام «م ـ ر» با شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران نادر و حمایت شده در یک تاکسی‌درمی غیرمجاز در محله میان دشت بابلسر اقدام به فروش و صادر آنها می‌کند با حکمی از سوی دادستان بابلسر با همراهی کلانتری 11 این شهرستان به کارگاه مورد نظر مراجعه کردیم.

 

وی افزود: وقتی به کارگاه مورد نظر رسیدیم متوجه شدیم متهم با یک پلنگ تاکسی‌درمی شده قصد فرار از روی دیوار را دارد که با هوشیاری ماموران متهم پلنگ را رها و خود متواری شد.

 

به گزارش شبکه ایران؛ رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: با ورود ماموران به کارگاه تاکسی‌درمی شده بیش از 700 گونه حیات وحش تاکسی‌درمی شده را در سه یخچال صنعتی و خارج از آن کشف و ضبط کردند.

 

کیایی اذعان داشت: متهم مورد نظر که چند روز متواری و ماموران نیز در تعقیب وی بودند بعد از گذشت چند روز به اداره محیط زیست شهرستان بابلسر و فریدونکنار مراجعه و خود را تسلیم کرد.

 

این مسئول اذعان داشت: بعد از مراجعه متهم به این اداره بلافاصله به ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر تماس و متهم را تحویل قانون دادیم.

 

رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار اضافه کرد: در حال حاضر متهم به دستور دادستان دستگیر و روانه زندان شد تا حکم نهایی وی صادر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها