کد خبر: ۱۸۰۲۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۲

إن‎‏َّ هذِِهِ القُلوبَ تَمَلُّ‏‏‎ُّ کما تَمَلُّ الأبدانُ فَابتَغوا لَها طَرائِفَ الحِکمِ.
دلها مانند بدنها خسته می‌شوند پس (برای رفع خستگی آنها) حکمتهای تازه بجویید. (نهج البلاغة، حکمت ۹۱)

نرم افزار بیـّـنات «کاغذ دیواری نورانی سابق»

هر مسلمانی دوست دارد با معارف پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا شود. اما زندگی ماشینی امروزی اجازه مطالعه کتابهای دینی را به هر کسی نمی دهد. ضمن اینکه خیلی از ما دنبال مطالب کوتاه و جذاب هستیم، همان مختصر و مفید. ایده‌ی استفاده از کاغذدیواریهای زیبا (همان wallpaper یا والپیپر !) که به حدیثی از اهل بیت (سلام الله علیهم) مزین شده باشد، ایده‌ی جذابی است که به ما امکان آشنایی با معارف اهل بیت را می‌دهد. نرم افزار بیـّــنات که به همین مناسبت تولید شده است، تلاشی است برای گسترش فرهنگ اهل بیت در سرتاسر گیتی. در نسخه جاری (نسخه ۳٫۱)، چهار مجموعه حدیث، شامل احادیث منتخب با ۵۳۰ حدیث غیر تکراری، احادیث کتاب نهج الفصاحه شامل حدود ۳۲۰۰ حدیث، حدیث گرانسنگ معراج در ۶۴ بخش و خطبه حضرت زهرا در ۱۵ بخش با ترجمه فارسی قرار گرفته است. در نسخه های آتی تلاش بر این است که احادیث بیشتر و ترجمه های انگلیسی هم برای استفاده سایر کشورها قرار گیرد. لطفا نظرات و پیشنهادات خودتان را در بخش نظرات همین پست و یا از طریق ایمیل hossein60@chmail.ir برای ما بفرستید.

دانلود نرم افزار بیـّـنات (والپیپر مذهبی حدیث دار) نگارش ۳٫۱ نسخه کم حجم ۱۷ مگابایت (شامل ۳۵ تصویر) اگر روی رایانه خودتان تصاویر زمینه متنوعی دارید، همین نسخه را دانلود کنید)
دانلود نرم افزار بیـّـنات (والپیپر مذهبی حدیث دار) نگارش ۳٫۱ نسخه کامل با حجم ۳۲ مگابایت (شامل ۷۰ تصویر)
قابل نصب روی ویندوز XP، ویستا، Seven و Windows 8

تبلیغ و انتشار بینات

به منظور تبلیغ و انتشار بینات، دوستان علاقه مند می توانند از کد زیر استفاده کنند:

خروجی این کد، تصویر دارای لینک زیر است:

تصاویری از نرم افزار و خروجیهایش

نرم افزار حدیثی بینات (کاغذ دیواری نورانی)بچه ها مشغول بازیShiny-Wp-02Shiny-Wp-03

داستان این نرم افزار

چند سال قبل، روی کامپیوتر یکی از دانشجویانم، تصویر زمینه ای دیدم که دارای حدیث بود و هر چند دقیقه تعویض می شد. نرم افزارش را گرفتم دیدم یک انسان زحمت کش نشسته و با فتوشاپ بیش از ۶۰۰ حدیث را روی تصاویر زیبا نوشته و در قالب یک نرم افزار سنگین (حدود ۵۰۰ مگابایت) آماده استفاده کرده است. از همان موقع ضمن اینکه از این نرم افزار (که اسمی هم ظاهرا نداشت) استفاده می کنم، در ذهنم بود که برنامه ای بنویسم که یک مسیر برای تصویر دریافت کند و یک مسیر هم فایل احادیث و خود برنامه اینها را با هم ترکیب کند. امسال (۹۱) پس از ماجرای توهین به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) تصمیم گرفتم این ایده را عملی کنم و حاصلش شد «بیـّـنات»

دانلود نرم افزار بینات (کاغذ دیواری حدیث دار) نگارش ۳٫۱

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها