کد خبر: ۱۸۰۶۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مدافع اسپانيايي آبي و اناري‌هاي کاتالونيا معتقد است در زمينه خرج پول براي خريد بازيکن، تيمش در مقايسه با کهکشاني‌ها فقير به نظر مي‌رسد.
جرارد پيکه معتقد است با وجود سرمايه و بودجه بيشتر رئال مادريد براي تقويت ترکيبش در فصول نقل و انتقالات، بارسلونا به خوبي توانسته در لاليگا با کهکشاني‌ها رقابت کند.

به گزارش تسنيم، پيکه اظهار داشت: ما باشگاه فقيري هستيم اما با اين حال رقيب ثروتمندترين تيم دنيا به شمار مي‌رويم. اگر به 11 بازيکني که در ترکيب رئال مادريد حضور دارند و بودجه‌اي که اين تيم صرف ساختن اين تيم کرده، نگاه کنيد آن وقت خواهد فهميد که هيچ راهي وجود ندارد که بشود (از نظر مالي) بارسلونا را با رئال مادريد مقايسه کرد. آنها سال گذشته را بدون آنکه جامي ببرند پشت سر گذاشتند و 160 ميليون يورو خرج خريد 3 بازيکن، ايارامندي، ايسکو و گرث بيل کردند. ما هم توانستيم 60، 70 ميليون يورو خرج خريد نيمار کنيم اما همه بودجه‌مان همين بود.

يکي ديگر از مزيت‌هايي که پيکه معتقد است رئال مادريد نسبت بارسلونا دارد تطبيق‌پذيري بهتر بازيکنان اين تيم براي بازي در تيم‌هاي ديگر است. به نظر او بازيکنان بارسلونا به سبب شيوه‌اي بازي منحصربه‌فرد اين تيم نسبت به ستاره‌هاي رئال مادريد کار سخت‌تري براي وفق پيدا کردن با شيوه بازي ساير تيم‌ها دارند.

پيکه افزود: فکر مي‌کنم که ما اسير شيوه بازي تيم‌مان شده‌ايم و به همين خاطر بازيکني که از دل آکادمي لاماسيا بيرون مي‌آيد هميشه براي بازي در تيمي که به سبک بارسلونا بازي نمي‌کند و علاقه‌اي به حفظ توپ ندارد، به مشکل برمي‌خورد. بالعکس بازيکني که در رئال مادريد تمرين کرده است بيشتر به قابليت‌هاي انفرادي خودش تکيه دارد و اين چيز بدي نيست چون به او اجازه مي‌دهد در هر تيمي جا بيفتد. اگر به ليگ‌هاي بزرگ دنيا نگاه کنيد خواهيد که بازيکنان پيشين رئال بيشتر در آنها پراکنده‌اند، بازيکناني مانند، گرانرو، نگردو، سولدادو و خوان ماتا.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها