کد خبر: ۱۸۰۶۱۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
نايب رئيس باشگاه ميلان اين شايعه را که سرمربي روسونري در صورت عدم پيروزي شاگردانش در بازي بعدي خود در سري A برکنار مي‌شود، تکذيب کرد.
آدريانو گالياني اعلام کرد با وجود وضعيت نامناسب ميلان در جدول رده‌بندي اين فصل رقابت‌هاي سري A و فاصله گرفتن روسونري از جمع مدعيان قهرماني ليگ، اولتيماتومي براي ماسيميليانو آلگري، سرمربي تيم تعيين نشده و گزينه‌اي براي جانشيني وي در نظر گرفته نشده است.

به گزارش تسنيم، گالياني اظهار داشت: بازي (يکشنبه) برابر کيه‌وو براي ما بازي بسيار حساسي است، چون ما در جدول رده‌بندي وضعيت جالبي نداريم اما اين بازي حکم فرصت آخر را هم ندارد. هدف باشگاه ابقاي آلگري تا پايان فصل است، هرچند هر مربي بايد براي نتايجي که تيمش مي‌گيرد پاسخگو باشد. با اين حال هيچ اولتيماتومي براي آلگري تعيين نشده است.

گالياني تنها در يک صورت اخراج آلگري را محتمل مي‌داند و آن تحميل شکستي سنگين و تحقير‌‌آميز به ميلان است. وي افزود: مسلم است که اگر 22 بر صفر ببازيم آن وقت به تغيير فکر مي‌کنيم اما من دوست ندارم درباره آينده حرفي بزنم. تکرار مي‌کنم که بازي برابر کيه‌وو براي ما به خاطر وضعيت‌مان در جدول مهم است اما اين آخرين بازي روي زمين نيست.

اخيراً شايعاتي منتشر شده است مبني براينکه با بروز اختلاف ميان آدريانو گالياني و باربارا برلوسکوني، دختر سيلويو برلوسکوني (مالک باشگاه ميلان) و عضو هيئت مديره مقدمات جدايي گالياني از روسونري را فراهم کرده و او در پايان فصل از ميلان جدا و در باشگاه پاري‌سن‌ژرمن فرانسه مشغول به کار مي‌شود.

گالياني 69 ساله از اظهارنظر در اين باره طفره رفت اما حاضر نشد آن را هم رد کند. وي خاطرنشان کرد:چه کسي مي‌داند در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد؟

ميلان عصر فردا در شرايطي ميهمان کيه‌وو است که در جدول رده بندي سري A با 12 امتياز از 11 بازي و 19 امتياز فاصله با صدرجدول روزهاي بحراني را سپري مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها