کد خبر: ۱۸۰۶۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
استقلال صنعتي با اينکه بازيکنان بزرگي دارد اما بدون شک يکي از چهره هاي جذابش دروازبان جوان اين تيم است،پرويز کريمي که علاوه بر خاص بودن چهره اش گلر قابلي هم هست و در بازي مقابل پرسپوليس اين را ثابت کرد.
در همين رابطه پرويز کريمي به سايت گل مي گويد: بازي با پرسپوليس بازي سختي بود و ما توانستيم خوب دفاع کنيم و شانس هم آورديم که توانستيم به 1امتياز ارزشمند اين بازي دست پيدا کنيم.پرسپوليس تيم بزرگي است و در خانه فقط به دنبال برد بود اما ما نشان داديم که تيم توانمندي هستيم و تلاش بازيکنان و خط دفاعي ما واقعاً بي نظير بود.

کريمي در مورد چهره به خصوصش که شبيه هيگوئيتا دروازبان سابق کلمبيا است و الگويش مي گويد:ما بندري ها کلاً آدمهاي خاصي هستيم و البته فکر مي کنم من زيبا تر از هيگوئيتا هستم و الگويي هم در دروازباني ندارم البته از وندرسار خوشم مي آيد اما الگوي واقعي من اوسين بولت است که عاشق او هستم.

کريمي که در تيم منتخب هفته هم قرار گرفته و همچنين يکي از بهترين بازيکنان ديدار با پرسپوليس انتخاب شد مي گويد: من هميشه سعي مي کنم بهترين باشم و مي خواهم با ادامه اين روند به تيمهاي بزرگ بروم و پيشرفت کنم، به شما قول مي دهم يک روز اولين دروازباني باشم که در يک ليگ مطرح اروپايي فيکس بازي کنم. من هدفهاي بزرگي دارم که هنوز در ابتداي راه هستم و نياز به تجربه خيلي بيشتر و تلاش بيشتري دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها