کد خبر: ۱۸۰۷۴۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
تخریب دیوار مدرسه علی ابن ابی طالب در تبریز و ضرب و شتم بر سر آن، 14 کودک را راهی بیمارستان کرد.
598 به نقل از مهر، حوالی ساعت 12 ظهر امروز بود که صدای هولناکی از حوالی مدرسه راهنمایی پسرانه علی ابن ابیطالب تبریز موجب وحشت دانش آموزان و اهالی شهرک زعفرانیه شد.

مالک بخشی از زمین کناری این مدرسه با حضور نماینده دادستان و بر اساس رای دادگاه اقدام به تخریب این دیواره کرد اما این تخریب دیوار منجر به دعوا و ضرب و شتم شد تا 14 کودک را راهی بیمارستان کند.

محمدتقی شمالی اولیای یکی از کودکان مصدوم شده در تشریح این ماجرا به خبرنگار مهر گفت: امروز ساعت 13 تعدادی از دانش آموزان مدرسه علی بن ابی طالب در اثر ضرب و شتم راهی بیمارستان شدند که فرزند من هم جزو انها بود.

وی که کارمند اداره کار و تعاون بوده در ادامه اظهار داشت: زمین کناری مدرسه مالک شخصی داشته و در وسط روز و در زمان حضور دانش آموزان در حیاط و مدرسه اقدام به تخریب دیوار کرده که پس از مشاجره از آنجایی که دیواری کوتاهتر از دیوار دانش اموزان مدرسه پیدا نکرده این کودکان مظلوم را با چوب مورد ضرب و شتم قرار داده است.

شمالی ادامه داد: آثار جراحت خود گویای آن است که انها در اثر تخریب دیوار مصدوم نشده اند بلکه ناشی از ضرب و شتم است و پس از انتقال کودکان به بیمارستان وضعیت دانش اموزان صورت جلسه شد.

وی تصریح کرد: مدرسه در این وقت از روز جایی نبود که این مالک خصوصی مشکل و اختلافش را با آنها حل کند و این کودکان بی نوا چه گناهی داشتند که باید این چنین مورد ضرب و شتم سر اختلاف مدرسه با این مالک قرار می گرفتند!

به گفته شمالی؛ 11 دانش آموز در بیمارستان امام رضای تبریز و سه نفر دیگر در بیمارستان شهدا بستری شده اند و حال یکی از این کودکان وخیم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها