کد خبر: ۱۸۱۲۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۰ آبان ۱۳۹۲
زمانی که نتانیاهو صراحتا اعلام می کند که اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند، اصلاح طلبان تندرو برای فرار از این موضوع و برای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی در ایران، توپ را به میدان منتقدان منطقی مذاکره با آمریکا می اندازند و با سفسطه آنها را همصدایان با ا سرائیل می نامند در صورتی که شواهد و مدارک عکس آن خبر می دهد.
به گزارش 598 به نقل از بی باک، در هفته ها و روزهای اخیر برخی افراد و گروههای به اصطلاح حامی دولت، مخالفین و منتقدین مذاکره با آمریکا را همسو با رژیم صهیونیستی معرفی می کنند. آنها در یک جنگ روانی گسترده برای تخریب جریان ضداستکباری، سعی می کنند برای از میدان بیرون راندن آنها به نیت خوانی و اشتراک سازی بین منتقدین کرنش در قبال غرب با رژیم صهیونیستی بپردازند تا آنها را مجبور به سکوت کنند.

"در جريان فتنه 88، نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و شيمون پرز، رئيس جمهور رژيم سر تا پا جنایتکار این رژیم هم گفت؛ «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي جنگند»
 
زمانی که نتانیاهو صراحتا اعلام می کند که اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند، اصلاح طلبان تندرو برای فرار از این موضوع و برای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی در ایران، توپ را به میدان منتقدان منطقی  مذاکره با آمریکا می اندازند و با سفسطه  آنها را همصدایان با ا سرائیل می نامند در صورتی که شواهد و مدارک عکس آن خبر می دهد.
 
و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين
 
و آنان دست به فريب زدند و خدا هم مكر كرد و خداوند بهترين مكر كنندگان است.
 
درمصاحبه ای که آقای هاشمی با آقای  دکتر صادق زیبا کلام داشته اند (کتاب هاشمی بدون روتوش - چاپ اول 1387صفحه 204)چنین آمده است:

زیباکلام: من معتقدم - نه این که اسرائیلی ها نمی گذارند بلکه با مشکلی که ما با اسرائیلی ها داریم، خود به خود نخواهند گذاشت که ما یک رابطه حداقلی با امریکا داشته باشیم.

هاشمی رفسنجانی: اگر ما بخواهیم، اسرائیلی ها هم کمک می کنند. برای اینکه می دانند که اگر یک رابطه معمولی باشد، آمریکا می تواند روی کم کردن خصومت ما تاثیر بگذارد. اسرائیلی ها هم آینده نگر هستند.

زیباکلام: پس شما دارید یک نظریه دیگری مطرح می کنید. معتقدید که اتفاقا اگر ایران چرخش و تمایلی به آمریکا نشان دهد، اسرائیلی ها هم تلاش خواهند کرد که این تمایل گسترده شود، چراکه معتقدند بهبود روابط ایران و آمریکا همانند نوری در انتهای تونل برای اسرائیلی ها خواهد بود و گرمی میان تهران و واشنگتن نهایتا بر روی نگاه ایران به اسرائیل تاثیرخواهد گذارد.

هاشمی رفسنجانی: قطعا اسرائیلی ها مسئله را اینگونه می بینند.

زیباکلام: اگر نبینند؟

هاشمی رفسنجانی: این را شما می گویید ما اینگونه نمی فهمیم.

زمانی سرمایه گذارای عظیم تجاری و بنگاههای اقتصادی آمریکا همگی تحت مدیریت رژیم غاصب صهیونیستی است ساده انگاری است تصور شود آمریکا برای برقراری رابطه با ایران به نتانیاهو و رژیم صهیونیستی پشت کند زیرا بزرگترین دلیل دشمنی آمریکا با ایران به دلیل مخالفت ایران با  حضور اسرائیل در منطقه است.

کشتار در افغانستان، حمله به عراق، تجهیز گروههای تکفیری در سوریه و اختلاف افکنی در مصر همگی برای حفظ حضور اسرائیل در منطقه و ادامه جنایات این رژیم در فلسطین اشغالی است، زمانی که جان کری قبل از حضور در ژنو به دیدار نتانیاهو می رود به این معنی است که تحت هر شرایطی منافع رژیم صهیونیستی را حفظ خواهد کرد، در سناریوی به نتیجه نرسیدن مذاکرات ژنو این بار قرعه به نام فرانسه افتاده بود که حامی اسرائیل باشد و نگذارد مذاکرات به نفع ایران تمام شود، همان چیزی که اسرائیل می خواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها