کد خبر: ۱۸۲۰۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: محسن مسلمان کماکان بازيکن تيم ذوب‌آهن است و مواضع ما و پرسپوليس تغييري نکرده است.
سعيد آذري در مورد وضعيت محسن مسلمان و شايعه حضور او در استقلال يا پرسپوليس گفت: در حال حاضر هيچ تغييري انجام نشده است، محسن مسلمان با جديت تمريناتش را در تيم اميد ايران انجام مي‌دهد و ما مذاکراتي هم با پرسپوليس داشته‌ايم که طرفين همچنان بر سر مواضع خود هستند و محسن مسلمان کماکان بازيکن تيم ذوب‌آهن است. غريبي و خانزاده هم کماکان بازيکن پرسپوليس هستند.

به گزارش فارس ، مديرعامل ذوب‌آهن در مورد جذب ابراهيم تقي‌پور به عنوان مربي گفت: تقي‌پور با نظر بوناچيچ به تيم آمد او در استقلال اهواز شاگرد بوناچيچ بوده است، همچنين مدت‌ها در تيم ذوب‌آهن به عنوان بازيکن فعاليت کرده است و او به عنوان يک مربي جوان به تيم ذوب‌آهن آمد.

آذري در مورد بحث حضور مجيد نامجومطلق در کادر فني گفت: بايد در تهران با نامجومطلق صحبت کنم و با بوناچيچ هماهنگي‌هاي لازم را انجام بدهم و جلسه بگذارم. مجيد نامجو مطلق يک قهرمان ملي است و آدم محبوبي در فوتبال است بايد شأن اين بازيکن و قهرمان که از اسطوره‌هاي فوتبال ماست، حفظ شود او يک مربي با اخلاق است که دانش روز مربيگري را هم دارد اما معتقدم بايد شأن و جايگاه‌ها حفظ شود.

آذري در مورد اينکه بحث حيطه کاري در مورد نامجومطلق مطرح است، گفت: بايد حد و مرزها و ضوابط کار کاملاً مشخص باشد و شأن هرکسي نيز حفظ شود.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد جذب بازيکنان جديد براي تيمش در نيم‌فصل اظهار داشت: تصور مي‌کنم با جذب دو بازيکن ايراني ديگر فعاليت ما در نيم‌فصل به پايان برسد و مذاکرات و مکاتباتي با باشگاه‌ها براي جذب اين بازيکنان انجام داده‌ايم اما اگر اجازه بدهيد نامي از آنها نبريم تا مشکلي پيش نيايد. ما در نقاطي که بوناچيچ به ما اعلام کرده به دنبال جذب بازيکن هستيم و تا نيم‌فصل نقل و انتقالات خارجي هم صبر مي‌کنيم و در آن زمان اگر نياز بود بازيکن آزاد جذب مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها