کد خبر: ۱۸۲۴۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
مدافع خستگي نا پذير تيم ملي و استقلال تهران بالاخره مصدوميت سومش هم پايان يافت و سريال مصدوميتهايش را رها کرد تا بتواند دوباره در خدمت تيم استقلال و تيم ملي باشد.هاشم بيگ زاده پس از اولين تمرينش با استقلال در نيم فصل دوم پس از مصدوميتش مصاحبه اي را با خبرنگار سايت گل انجام داده که باهم مي خوانيم.

مصدوميت؟

اين هم جز فوتبال است و با ان کنار امده ام،خداراشکر بهبود کامل پيدا کردم و ديگر مشکلي ندارم،ديروز هم با تيم اولين تمرين خودم را انجام دادم و فکر مي کنم تا شروع اولين بازي بتوانم به امادگي کامل دست پيدا کنم،البته از خدا مي خواهم که ديگر مصدوميت به سراغم نيايد تا بتوانم با تمام وجود و تمرکز کافي به باشگاه محبوبم استقلال و تيم ملي خدمت کنم.

نيم فصلي که گذشت؟

خب ما نتايج بدي نگرفتيم و مي توان گفت فقط در جدول با ساير رقبا کمي اختلاف داريم که ان را هم در نيم فصل دوم جبران مي کنيم.اما توجه داشته باشيد که ما به 4تيم آسيا راه پيدا کرديم و اين مسئله کمي باعث تحليل ما در ليگ شد ولي به هر حال مطمئن باشيد که در ادامه عقب افتادگي خودمان را جبران خواهيم کرد.

نيم فصل دوم؟

فرصت اشتباه نداريم،در تک تک بازي ها با قدرت حضور پيدا مي کنيم و به دنبال کسب هر 3امتياز هستيم.

تيم ملي؟

بازي خيلي خوبي با تايلند انجام داديم و خوشحالم که توانستيم انها را در زمين خودشان شکست دهيم.من اميدوارم بتوانيم در جام جهاني با قدرت حضور پيدا کنيم و شگفتي ساز شويم که البته اين مسئله دور از دسترس نيست.

جواد نکونام در آسيا؟

جواد بازيکن بزرگي است که هميشه باعث افتخار ايران بوده و هست،به نظر من جواد شايستگي کافي براي به دست اوردن عنوان برترين بازيکن آسيا را دارد و اين نه به خاطر تعصبم به اوست بلکه او در بازيهايي که به ميدان رفته چه ملي و چه بازي هاي باشگاهي براي استقلال در آسيا و ليگ نقش انکار ناپذيري داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها