کد خبر: ۱۸۳۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۲
نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس از دولت خواست برای حل مشکلات اقتصادی اقدامات لازم را اتخاذ کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حبیب برومند داشقاپو در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس گفت:‌ بر خود واجب می‌دانم که به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری از هیئت مذاکره کننده هسته‌‌ای کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده در روابط سیاسی ایران با غرب و اروپا حمایت بی‌چون و چرا داشته باشم و امیدوارم تا با مدنظر قراردادن خطوط قرمز انقلاب رهبری و اسلام تیم مذاکره کننده با تمام قوا به تلاش خود ادامه دهد و بدخواهان بین‌المللی از قبیل رژیم صهیونیستی و دول مرتجع منطقه و احیانا مخالفین داخلی که توفیق ملت و دولت ایران را برنمی‌تابند را مأیوس کنند.

وی افزود: یادآور می‌شوم که دولت و تیم مذاکره‌کننده اطمینان داشته باشند که 99 درصد مردم ایران از روند مذاکرات و پیشرفت حاصل از آن رضایت دارند و تعداد انگشت‌شماری هم که در صدد مخالفت با مجموعه دولت و تیم مذاکره‌کننده هستند پس از اظهار نظر صریح رهبر معظم انقلاب قادر به ابراز وجود نخواهند بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: با خیالی راحت پیش بروید تا شاید با شکستن حصر ناجوانمردانه موجود کمکی بر تسهیل معیشت مردم و آرامش روانی جامعه کرده باشید. چرا که با برخوردهای نسنجیده بعضی از دولت‌های گذشته و با ایجاد حصر نابخردانه زورگویان در عرصه بین‌المللی نه تنها بخش اعظم جامعه با مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی مواجه شده‌اند بلکه عده قریب به اتفاق نمایندگان مجلس نیز قربانی سیاست غلط و ورشکسته اقتصادی دولت قبلی شده‌ایم و رفته رفته محبوبیت خود را در حوزه‌های انتخابیه به جرم گناه ناکرده از دست می‌دهند.

برومند خاطرنشان کرد: ملت باید بداند که در همه مشکلات موجود اعم از کمبودها، بیکاری‌ها، تورم و گرانی، فلج شدن بخش کشاورزی و صنعت تقصیری متوجه نمایندگان مجلس نیست بلکه مقصر دولت گذشته است و دولت فعلی نیز به همراه نمایندگان مجلس در تلاش است تا معضل اقتصادی و اجتماعی موجود را حداقل کاهش دهد و به اوضاع اقتصادی کشور سر و سامان ببخشد.

وی افزود: از مسئولین ذی‌ربط درخواست دارم تا درآمد حاصل از فروش نیروگاه سیکل ترکیبی استان اردبیل را به استان اردبیل تخصیص دهد تا در راستای حل مشکلات اقتصادی استان هزینه شود و چنانچه اقدامی در این زمینه صورت نگیرد ناچاریم وزیر مربوطه را به مجلس فرا بخوانیم یا اقدام به تحقیق و تفحص کنیم؛ از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهم تا خود در ارتباط با این موضوع وارد عمل شود.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولین خواستار رسیدگی به حل این مشکلات و حل آنها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها