کد خبر: ۱۸۳۵۹۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۲
تيم ملي پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) به لطف هت تريک کريستيانو رونالدو توانست تيم ملي سوئد را در بازي برگشت مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 در استکهلم شکست داده تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 4 بر 2 پيروز و راهي جام جهاني شود.

به گزارش تسنيم، رونالدو با 3 گلي که در اين بازي به ثمر رساند شمار گل‌هاي ملي خود را به عدد 47 رساند تا با رکورد پائولتا به عنوان برترين گلزن تاريخ تيم ملي پرتغال برابر شود. او که در بازي رفت 2 تيم در ليسبون نيز تک گل ارغواني‌پوشان را به ثمر رسانده بود، پس از پيروزي تيمش در خانه سوئد تاکيد کرد تنها به صعود تيمش به جام جهاني فکر مي‌کرده و بس.

او اظهار داشت: رکوردها براي شکستن هستند اما براي من ثبت رکورد در اولويت قرار نداشت. مي‌دانستم که پرتغال به من نياز دارد. من نيامده‌ام تا چيزي را به کسي ثابت کنم. تنها تلاش مي‌کنم که کارم را انجام دهم و جواب‌ انتقادها را در زمين بازي بدهم.

رونالدو افزود: من وظيفه‌ام در قبال تيمم انجام دادم. بايد به تيم تبريک گفت. مطمئنا ما دچار مشکلاتي شده بوديم اما سربلند بيرون آمدن از دايره اين مشکلات شيوه تيم‌هاي بزرگ است. زماني که سوئد گل زد ما کمي پسرفت کرديم اما رفته رفته بهتر شديم و بازي قابل‌ قبول‌تري ارائه کرديم.

نبرد تيم ملي پرتغال و سوئد، عرصه‌اي براي رقابت 2 تن از برترين ستاره‌هاي دنياي فوتبال يعني کريستيانو رونالدو و زلاتان ابراهيموويچ بود. ايبرا در بازي برگشت 2 گل زد اما هت‌تريک رونالدو گل‌هاي مهاجم پاري‌سن‌ژرمن را بي‌ثمر گذاشت با اين وجود رونالدو وجود هرگونه رقابت انفرادي با ابراهيموويچ را رد کرد.

او تصريح کرد: من در اين بازي رقابتي با زلاتان نداشتم. او بازيکني فوق‌العاده است و بزرگترين ستاره سوئد اما من براي رقابت با او نيامده‌ بودم. من براي تيمم بازي مي‌کنم.

رونالدوي 28 ساله در پايان بازي سري هم به صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي زد و در آنجا به هم‌تيمي‌هايش تبريک گفت. او نوشت:«همه ما در کنار هم موفق شديم. برزيل در انتظار ما است.»

بازي در استکهلم برابر سوئد يکصد و هشتمين بازي رونالدو براي تيم ملي پرتغال بود. او حالا با رکورد لوئيز فيگو که 127 بازي ملي انجام داده 19 بازي فاصله دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها