کد خبر: ۱۸۵۶۷۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۲
رئيس بخش آسيا و اقيانوسيه شرکت رنو فرانسه گفت: خودروسازان ايراني و همچنين شرکت رنو براي انعقاد قرارداد بلند مدت علاقه‌مند هستند از اين رو سعي مي‌کنيم در دوران سختي نيز همراه ايران باشيم.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ "ژيل نورماند" رئيس بخش آسيا و اقيانوسيه شرکت رنو فرانسه امروز در حاشيه نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنعت خودروي ايران در جمع خبرنگاران با بيان اينکه در حال حاضر با نيسان مشارکت داريم، اظهار داشت: در عرصه جهاني همکاري گسترده‌اي با شرکتهاي زيادي داريم و محصولات خود را به اقصي نقاط دنيا صادر مي‌كنيم.

وي ضمن بيان اينکه ميزان فروش شركت رنو "هشت ميليون"  خودرو است، افزود: رنو چهارمين گروه خودروسازي بزرگ دنياست و تا سال 2006 توليد اين شركت به 1.7 ميليون تن رسيد که 50 درصد صادرات آن مربوط به قاره اروپا است.

وي تصريح كرد: هم‌اكنون توليد خودروهاي دوستدار محيط زيست در دستور كار گروه رنو است و از اين رو در حال حاضر بر روی طرح کاهش CO2 خروجی از اگزوز خودروهای بنزینی کار می‌کنیم.

رئيس بخش آسيا و اقيانوسيه شرکت رنو با بيان اينكه میزان خروجی دی‌اکسید‌کربن از اگزوز خودروها كاهش خواهد يافت، اظهار داشت:  بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده میزان خروجی دی‌اکسید‌کربن از اگزوز خودروها در سال 2013 در هر کیلومتر 120 گرم تعیین شده و این رقم تا سال 2016 به کمتر از 100 گرم خواهد رسید.

نورماند با اشاره به اينکه ما در ايران پيشرفتهاي خوبي داشتيم گفت: ما در ايران نقاط قوت و ضعفي داشتيم که اين همکاري در رشد توليدات بسيار موثر بود.

وي ادامه داد: درصدد هستيم با همکاري يکديگر از آخرين تکنولوژي روز در توليدات خود استفاده کنيم.

رئيس بخش آسيا و اقيانوسيه شرکت رنو فرانسه با اشاره به اينکه همکاري ما با ايران از سال 2004 آغاز شد تصريح کرد: قبل از اعمال تحريمها رنو حدود 400 هزار دستگاه خودرو در هفت مدل در طول 10 سال گذشته به ايران عرضه كرده‌ايم که محبوبترين خودرو در بين محصولات ما  نزد ايرانيان تندر 90 است.

وي با بيان اينکه در ايران توانستيم ذائقه مشتريان را بررسي کنيم افزود: 80 درصد خريداران رنو محصولات ما را به ديگر کشورها توصيه مي‌کنند.

نورماند با بيان اينکه همکاري در زمان تحريم با ايران بسيار سخت بود اظهار داشت: خودروسازان ايراني و همچنين شرکت رنو براي انعقاد قرارداد بلند مدت علاقه‌مند هستند از اين رو سعي مي‌کنيم در دوران سختي نيز همراه ايران باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها