کد خبر: ۱۸۶۵۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۳ آذر ۱۳۹۲
اتفاقات فصل گذشته در خصوص بازيكنان تازه‌وارد اين تيم در حال تكرار شدن است و ژنرال از جذب تعدادي از آنها پشيمان شده است.

598، پرونده حضور بازيكنان جديد در استقلال، به يك موضوع قابل بحث در اين تيم تبديل شده است. بازيكناني كه البته چندان در اين تيم دوام نمي‌آورند و خيلي زود جمع آبي‌پوشان را ترك مي‌كنند!

 

استقلال نيم‌فصل دوم ليگ دوازدهم را در حالي آغاز كرد كه با نظر امير قلعه‌نويي بازيكناني مانند عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي، سيدايمان موسوي، حسن اشجاري و ويسنته آرزه كاماچو به عضويت اين تيم درآمدند تا استقلال در نيم‌فصل دوم تقويت شود. بازيكناني كه شروع خوبي در اين تيم داشتند و در تعدادي از بازي‌ها هم موثر ظاهر شدند كه در نهايت به قهرماني اين تيم منجر شد. خصوصا حاتمي كه بازيكني گلزن نشان مي‌داد اما اختلافات به وجود آمده ميان او و مسئولان استقلال و شخص قلعه‌نويي باعث شد او در اين تيم دوام نياورد.

 

با اين حال فرجام ساير بازيكنان جديد هم در اين تيم خوب نبود و همه آنها پس از نيم‌فصل بازي در استقلال، از اين تيم جدا شدند. اتفاقي كه پيش‌تر و در نيم‌فصل اول براي بازيكن تازه‌وارد ديگري مانند سيدامين منوچهري هم رخ داده بود!

 

استقلال حالا نيم‌فصل دوم ليگ سيزدهم را در حالي با جذب بازيكنان جديدي مانند مهراد اولادي، بوبكر كبه و مجيد غلام‌نژاد آغاز كرده كه به نظر مي‌رسد اتفاقات فصل گذشته در خصوص بازيكنان تازه‌وارد اين تيم در حال تكرار شدن است و ژنرال از جذب تعدادي از آنها پشيمان شده و اين موضوع ممكن است به جدايي آنها از جمع آبي‌پوشان منجر شود!

 

مثل بازيكني به نام گوران لاوره كه پس از دو فصل بازي نكردن به عضويت استقلال در آمده و بدون اين‌كه بازي خاصي را هم براي اين تيم انجام دهد، در نيم‌فصل استقلال را ترك كرد و با مصاحبه‌اي جنجالي كه چند روز پيش از او منتشر شد به انتقاد از قلعه‌نويي و استقلال پرداخت!

 

* هافبك مصدومي كه جواب نداد

يكي از بازيكناني كه در ابتداي فصل و با سروصداي فراوان به استقلال پيوست، احمد جمشيديان بود. هافبك فصل گذشته سپاهان كه سابقه همكاري با قلعه‌نويي در اين تيم را داشت و پنالتي خراب كردن او در جام‌حذفي مقابل استقلال، شايعات زيادي را به راه انداخت.

 

جمشيديان پس از اين‌كه، در اواسط نيمه دوم اولين بازي استقلال در ليگ جاري مقابل گسترش فولاد، به ميدان رفت، بازي‌هاي هفته دوم تا نهم را به دليل مصدوميت از دست داد و به غير از دو بازي 90 دقيقه‌اي، تنها چند بازي به عنوان بازيكن تعويضي به ميدن آمده است.

 

گويا اين شرايط نارضايتي قلعه‌نويي را در پي داشته و در صحتبي كه با او داشته، از وضعيت بازي‌اش در استقلال انتقاد كرده است. در اين ميان جمشيديان به مصدوميت گذشته‌اش و عمل اشتباهي كه روي پاي او انجام شده اشاره كرده و اين عوامل را باعث ناآمادگي كامل خود اعلام كرده است اما اين دلايل هم قلعه‌نويي را قانع نكرده و به او پيشنهاد داده تا با حضور در كلينيك استقلال به بررسي دقيق وضعيت خود بپردازد. چرا كه با ادامه اين شرايط جايگاهش در استقلال را از دست خواهد داد.

 

* مهاجمي كه گل نزده!

محمد مهدي‌نظري مهاجم شيرازي استقلال هم يكي ديگر از بازيكناني است كه پس از حاشيه‌هاي فراوان و اين‌كه گفته مي‌شد در بازي فجر سپاسي مقابل استقلال، دروازه خالي را بيرون زده است، راهي استقلال شد اما اين بازيكن هم با وجود 763 دقيقه بازي در تركيب استقلال در ليگ، هنوز موفق به گلزني در تركيب آبي‌پوشان نشده و همين موضوع باعث شده تا جايگاه اين بازيكن هم در استقلال به خطر بيفتد. خصوصا اين‌كه قلعه‌نويي با خداحافظي مجيدي اقدام به جذب بازيكناني مانند كبه و اولادي هم گرفته است.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها