کد خبر: ۱۸۶۸۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۲
فابيو کاناوارو با اعلام اين که جام جهاني 2014 براي همه تيم‌ها سخت خواهد بود برزيل را شانس نخست قهرماني توصيف کرد.
ايتاليا قهرمان جام جهاني 2006 پس از نمايش ضعيف در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي اميدوار است که در جام جهاني 2014 برزيل بتواند عملکرد خوبي از خود نشان دهند.

فابيو کاناوارو که يکي از مهمانان حاضر در مراسم قرعه‌کشي جام جهاني 2014 فيفا است، در نشست خبري قبل از اين مراسم اعلام کرد شرايط ايتاليا براي جام جهاني برزيل خوب نيست.

به نقل از ايسنا، کاناوارو در نشست خبري گفت: فکر مي‌کنم که جام جهاني 2014 برزيل از هر لحاظ براي تيم‌ها سخت باشد. شرايط آب و هوايي کشور برزيل نيز يکي از دلايلي است که مي‌تواند اين تورنمنت را براي تيم‌ها سخت کند. براي بازيکناني که از کشورهاي با آب و هواي متفاوتي به برزيل مي‌روند قطعا حضور در جام جهاني چالش بزرگي براي آنهاست. اميدوارم که تيم ملي ايتاليا بتواند قبل از جام جهاني تمرينات خوبي داشته باشد تا بازيکنان اين تيم با هماهنگي به برزيل بروند.

کاپيتان تيم ملي ايتاليا در جام جهاني 2006 در ادامه با پيش‌بيني برزيل به عنوان شانس نخست قهرماني جام جهاني 2014 برزيل، گفت: برزيل تيم بسيار خوبي دارد. آنها در خط دفاع بازيکن بزرگي مثل تياگو سيلوا دارد و در خط حمله نيز نيمار مسئوليت گلزني اين تيم را برعهده دارد. برزيل براي کشورهاي ديگر در فوتبال مثال زدني است. تکنيک و فوتبال برزيل هميشه بين تيم‌هاي ديگر زبانزد بوده است. به طور طبيعي برزيل هميشه مدعي کسب عنوان قهرماني است. حال که اين تيم ميزبان جام جهاني است، شانس قهرماني آنها خيلي بالا رفته است.

کاناوارو يکي از هشت بازيکن سابقي است که فيفا آنها را براي مراسم قرعه‌کشي جام جهاني به باهيا دعوت کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها