کد خبر: ۱۸۷۵۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۲
رییس فدراسیون هاکی پس از انتخاب مجددش به ریاست این فدراسیون گفت: انتقادهای مطرح شده درباره انتخابات درست نیست و جنبه قانونی ندارد.

بهرام شفیع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به انتقادهای مطرح شده درباره انتخابات رییس فدراسیون هاکی گفت: تمامی اعضایی که در مجمع فدراسیون هاکی حضور داشتند از سوی وزارت ورزش و جوانان تعیین شده‌اند و حضور این اعضا به هیچ عنوان به ما ربطی ندارد.

او افزود: تمامی کسانی که برای رای دادن حضور داشتند روسای هیات‌های استان‌ها بودند و هیچ یک از آنها سرپرست نبودند. حتی دو یا سه سرپرست از استان‌هایی همچون قم و زاهدان به خاطر سرپرست بودن به این انتخابات دعوت نشدند. خانم طهرانچی هم به عنوان نایب رییس فدراسیون حق رای دادن داشتند.

رییس فدراسیون هاکی در پاسخ به انتقاد مطرح شده درباره برگه‌های رای گیری نیز گفت: اصلا این برگه‌ها به فدراسیون ربطی ندارد. این برگه‌ها توسط مجامع و وزارت مشخص می‌شود و بر طبق ضوابط حقوقی و قانونی است.

شفیع اضافه کرد: حتی برای اولین بار بود که در این انتخابات هیچ کس از رای‌های نوشته شده توسط اشخاص مطلع نمی‌شد. در انتخابات فدراسیون هاکی برگه‌های رای در پشت یک محوطه نوشته می‌شد تا هیچ کس نداند چه کسی به کدام یک از کاندیداها رای می‌دهد حتی بعد از انتخابات برگه‌های رای نیز از بین برده می‌شود.

رییس فدراسیون هاکی درباره مجوز حضورش به عنوان نامزد نیز گفت: کلیه مجوزهای من صادر و مراحل اداری آن انجام شده است.

او در پاسخ به انتقاد مطرح شده درباره سرپرستی‌اش در فدراسیون هاکی نیز افزود: تا 22 آذر ماه رییس فدراسیون هاکی هستم و حتی زودتر از موعد مقرر انتخابات را برگزار کرده‌ام.

شفیع ادامه داد: ترک نماینده سازمان بازرسی نیز به ما ربطی ندارد. او مطلبی را درباره داده نشدن مجوزهای لازم برای حضور من به خسروی وفا مطرح کرد که خسروی وفا هم از انجام مراحل پایانی صدور این مجوز به او خبر داده بود.

رییس فدراسیون هاکی تصریح کرد: این که گفته می‌شود تعدادی از نفرات به یکی از نامزدها قبل از انتخابات رای قطعی داده‌اند، صورت خوشی ندارد. تا قبل از انتخابات 28 نفر از اعضا به من رای قطعی داده بودند که من هیچ گاه این مساله را مطرح نکردم.

او در پایان اظهار کرد: تمامی مراحل مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی بر طبق ضوابط انجام شده و هیچ کار خلاف قانونی در آن صورت نگرفته است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها