کد خبر: ۱۸۷۷۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال کاسپين قزوين گفت: از روزي که فهميديم با استقلال بازي داريم براي خودمان شانس قائل شديم.
يوسف نادريان در مورد ديدار تيمش مقابل استقلال در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي گفت: استقلال يک تيم بزرگ است. در سطح آسيا اين تيم مدعي محسوب مي شود. خوشحالم که مقابل اين تيم بازي مي کنيم البته بازي هاي جام حذفي به شگفتي معروف است و ما اميدواريم يک شگفتي مقابل اين تيم خلق کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: سه هفته پيش رئال مادريد در جام حذفي مقابل ژاتيوا بدون گل متوقف شد و آنجلوتي بعد از بازي گفت خوشحالم از اين تيم گل نخورديم. از دو ماه هفته پيش خود را آماده کرديم و اميدوارم بازي خوبي را ارائه کنيم.

سرمربي کاسپين با تأکيد بر اينکه تيمش بازيکن ليگ برتري ندارد گفت: ما بازيکن بومي و غير بومي در تيممان داريم و اين فوتبال است که در زمين بازي مي کند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به تساوي رئال مادريد شما هم فکر مي کنيد بتوانيد استقلال را متوقف کنيد، گفت: از زماني که قرعه کشي انجام شد شانس را براي خود قائل شديم که مي توانيم نتيجه بگيريم شايد شانس ها کمي بالا و پائين باشد اما نتيجه گيري در زمين مشخص مي شود.

سرمربي کاسپين در خصوص اينکه چه تيم هايي را شکست داده اند تا به اين مرحله رسيدند گفت: اولين حريف ما شهداي ارتش اصفهان بود و آلومينيوم هرمزگان هم به خاطر بدهي از جام کنار گذاشته شد و فقط با يک بازي به استقلال خورديم.

وي در مورد جايگاه تيمش در رقابت هاي ليگ يک گفت: ما در جدول جزو چهار تيم بالا هستيم و با سه يا چهار امتياز اختلاف از صدر فاصله داريم.

وي در پايان صحبت هايش خطاب به خبرنگاران گفت: متاسفانه اين روز ها هجمه بدي عليه بيک‌زاده به راه افتاده دوست دارم مردم کمي منطقي فکر کنند اين بازيکن خيلي زحمت کشيد و بازي هاي خوبي انجام داد او بازيکن خوبي در اين کشور است و بايد از او بقيه بازيکنان طوري حمايت شود که در جام جهاني موفق شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها