کد خبر: ۱۸۷۸۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: با تمام احترامي که براي علي دايي قائل هستم اما مي‌خواهيم پرسپوليس را شکست بدهيم
پرويز مظلومي در مورد گروه بندي تيم ملي در جام جهاني گفت: تيم‌هايي که در جام جهاني حضور دارند هيچ کدام ضعيف نيستند چه تيم‌هاي آفريقايي چه آمريکاي لاتين و چه اروپايي.همگي آنها تيم‌هاي قدرتمندي هستند. بنابراين گروه ضعيف در جام جهاني نداريم. ايران هم در يک گروه قوي است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: متاسفانه شاهد برخي اظهار نظرهاي احساسي در مورد تيم ملي و وضعيتش در جام جهاني هستيم. برخي مي‌گويند به راحتي از اين گروه صعود مي‌کنيم اما من مي‌گويم با شرايطي که تيم ملي امروز دارد بدون تعارف از رقبا بسيار عقب‌تر هستيم. حداقل 10 بازي تدارکاتي با تيم‌هاي درجه اول از رقبايمان در دنيا عقب هستيم. شايد در روزهاي آينده وضعيت آماده سازي تيم ملي بهتر شود بايد به سرعت دست به کار شويم و در لابلاي مسابقات ليگ براي تيم ملي بازي‌هاي تدارکاتي خوب در نظر بگيريم.

سرمربي سابق استقلال تصريح کرد: با توجه به اينکه گروه‌بندي جام‌جهاني مشخص شده تيم‌هاي بزرگ دنيا هم بدشان نمي‌آيد با ايران بازي کنند و خودشان را مقابل ما محک بزنند. ليگ برتر تا فروردين به پايان مي‌رسد و کي‌روش دو سه ماه زمان دارد تا تيم ملي را آماده کند. براي آنکه تيم ملي به شرايط ايده آل برسد بايد با تيم‌هاي قدرتمند بازي تدارکاتي داشته باشيم. در حال حاضر روي کاغذ هيچ حرفي براي گفتن در جام جهاني نداريم.

مظلومي افزود: آرژانتين، نيجريه و بوسني رقباي سرسختي هستند. برخي که مي‌گويند بوسني را شکست مي‌دهيم مستقيما به جام جهاني آمده و در گروهش فقط يک باخت داشته است. اميدوارم در جام جهاني حضوري آبرومند داشته باشيم. حضوري شايسته نام ايران و فوتبال ايران و بتوانيم مثل جام جهاني 98 حداقل يک پيروزي کسب کنيم. براي آماده سازي تيم ملي هر چقدر پول لازم است بايد خرج کنيم زيرا انتظارات از تيم ملي بالاست. حتي برخي در رسانه‌ها مي‌گويند با آرژانتين مساوي مي‌کنيم و با دو برد مقابل بوسني و نيجريه صعود مي‌کنيم. نبايد اينقدر احساساتي صحبت کرد بايد قبول کنيم که بازي‌هاي سختي در پيش داريم.

سرمربي مس کرمان در مورد صحبت‌هاي که در مورد ليونل مسي فوق ستاره آرژانتيني در رسانه‌ها مي‌شود،‌گفت: آرژانتين فقط مسي نيست اين تيم بازيکنان بزرگ بسياري دارد. حتي بازيکنان ذخيره آرژانتين هم بازيکنان قدرتمندي هستند. نبايد فقط به فکر مسي باشيم. شايد مسي اصلا مقابل ايران بازي نکند. زيرا تيمي مثل آرژانتين در مرحله گروهي مسابقات فقط مي‌خواهد صعود کند و شايد با تمام قدرتش مقابل ايران بازي نکند. آرژانتين 10 مسي دارد.

وي افزود: خيلي دوست داشتم با تيم‌هاي قدرتمندي مثل آرژانتين روبرو شويم زيرا اين‌ تيم‌ها در مرحله مقدماتي تمام توان‌شان را استفاده نمي‌کنند و فقط مي‌خواهند به مرحله بعد بروند و کار اصلي آنها از دور بعد آغاز مي‌شود. بنابراين شايد آرژانتين هم مقابل ما زور نهايي‌اش را به کار نگيرد ضمن اينکه بوسني و نيجريه هم حريفان خطرناکي هستند.

مظلومي در مورد وضعيت تيم مس کرمان گفت: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و نيم فصل دوم را خوب شروع کرديم به دنبال جذب يک مهاجم هم هستيم تا خط حمله راتقويت کنيم. ما مي‌توانيم در پايان ليگ حتي در رتبه تک رقمي در جدول قرار بگيريم. در ديدار هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان هم بر اثر اشتباه خودمان برد را از دست داديم و با يک گل به خودي بازي مساوي شد.

سرمربي سابق استقلال در مورد رويارويي با پرسپوليس در روز جمعه گفت: پرسپوليس شرايط خوبي دارد و بازيکنان و مربي خوبي هم دارد اما با تمام احترامي که براي علي دايي قائل هستم بايد بگويم که ما روز جمعه مي‌خواهيم با حمايت هوادران مس، پرسپوليس را شکست دهيم زيرا به سه امتياز اين مسابقه به شدت نياز داريم.

مظلومي در مورد اينکه پرسپوليس کنوني چه تفاوت‌هايي با زماني که او در استقلال حضور داشت، کرده است، گفت: تغييرات زيادي داشته اکنون پرسپوليس مهره‌هاي خوب و جواني دارد که تاثيرگذار هستند اما ما مي‌خواهيم اين تيم را شکست دهيم. فراموش نکنيد پرسپوليس هميشه تيم قدرتمند و بزرگي است.

وي در مورد اينکه در 4 مسابقه‌اي که پرسپوليس را شکست داد چند بار علي دايي سرمربي اين تيم بود، گفت: من دوبار پرسپوليس را با سرمربيگري علي دايي بردم و دوبار هم با سرمربيگري حميد استيلي.

وي در مورد حضور شيث رضايي در مس کرمان گفت: او در بازي قبلي براي ما بازي کرد البته به آمادگي صد در صد نرسيده اما مي‌توانيم از تجربه‌اش استفاده کنيم از نظر اخلاقي هم بازيکن بسيار خوبي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها