کد خبر: ۱۸۷۹۱۰
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جاده قدیم تهران ـ قم و کشف 120کیلو مواد مخدر از یک کامیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اردشیر مطهری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جاده قدیم تهران- قم، گفت: در بازرسی از خودرو این متهم بیش از 120 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و همچنین پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به کنترل خودروهای عبوری محور قدیم تهران ـ قم کردند.

وی ادامه داد: در این بررسی‌ها مأموران به محموله یک کامیون که به سمت تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی و بازرسی، به راننده دستور توقف دادند.

مطهری بیان داشت: با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیضی که راننده کامیون ارایه داد، مأموران به نامبرده مشکوک شده که در بازرسی از داخل خودرو موفق شدند از محل جاسازی شده مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را کشف کرده و در بازرسی از داخل خودرو نیز بیش از 120 کیلوگرم تریاک را که 40 بسته بود، کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، متهم به همراه خودروی حاوی محموله قاچاق به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شده و در بازجویی از متهم، وی به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به تهران اعتراف کرد که متعاقباً پرونده تکمیل و مراتب برای دادسرای انقلاب منتقل شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها