کد خبر: ۱۸۸۳۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
بازيکن تيم استقلال گفت: رباط ACL و صليبي‌ام سالم است و گويا از ناحيه مينيسک مشکل دارم و بايد حدود يک ماه دور از ميادين باشم.
بوبکر کبه در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص وضعيتش بعد از مصدوميت در ديدار استقلال و کاسپين قزوين، اظهار داشت: با MRI که از پاي مصدومم گرفتم مشخص شد که رباط ACL و صليبي‌ام سالم است و گويا از ناحيه مينيسک مشکل دارم و بايد حدود يک ماه دور از ميادين باشم. بايد از دکتر نوروزي و مهريزي تشکر کنم که پيگير وضعيتم بودند.

وي افزود: بايد از آقاي قلعه‌نويي تشکر ويژه کنم که رفتار بسيار حرفه‌اي انجام داد و من انتظار چنين رفتاري را نداشتم. او شب گذشته بعد از بازي با من تماس گرفت و با صحبت‌هايش به من دلگرمي داد. قلعه‌نويي گفت تو بازيکن بزرگي هستي، به تو اعتماد دارم و منتظرت مي‌مانيم تا زودتر خوب شوي و با بازگشتت به استقلال کمک کني.

مهاجم استقلال با بيان اينکه با حرف‌هاي قلعه‌نويي روحيه بيشتري گرفتم، گفت: 3،4 هفته نيستم و احتمالا در اين مدت براي ديدن خانواده‌ام به فرانسه مي‌روم. اميدوارم زودتر آماده شوم تا بتوانم به استقلال کمک کنم.

کبه عنوان کرد: خيلي بدشانس بودم که در بازي روز گذشته مصدوم شدم و بازيکن حريف هم غير ورزشي رفتار کرد که در دقيقه 2 به آن شکل روي من خطا کرد. مي‌توانستم در اين بازي گل بزنم اما بد شانسي آوردم. با اين حال خوشحالم که استقلال توانست پيروز شود.

وي تصريح کرد: بايد بعد از اين تلاش کنيم و هدف‌مان اين است که در ليگ صدرنشين شويم. قهرماني در ليگ با همت کادر فني و بازيکنان و با حمايت هواداران به دست مي‌آيد و اميدوارم اين فصل قهرمان شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها