کد خبر: ۱۸۸۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰

رئيس‌جمهوري آمريكا با اشاره به اينكه آمريكا با گذر از بدترين بحران مالي بعد از وقوع ركود اقتصادي از يك حمله قلبي جان سالم به در برده است، گفت كه دوره نقاهت از اين حمله قلبي به كندي پيش مي‌رود.

به گزارش 598 به نقل از فارس از خبرگزاري فرانسه، "باراك اوباما" رئيس‌جمهوري آمريكا روز گذشته با اشاره به اينكه اقتصاد آمريكا دچار يك حمله قلبي شده و از اين حمله جان سالم به در برده است، اعلام كرد كه دوره نقاهت اقتصاد آمريكا از اين حمله قلبي به اندازه كافي با سرعت اتفاق نمي‌افتد.

اين سخنان رئيس‌جمهوري آمريكا در شرايطي گزارش مي‌شود كه به نظر مي‌رسد تلاش وي براي كسب آراء سياه‌پوستاني باشد كه رهبران آمريكايي آفريقايي‌تبار را بدليل عدم حمايت كافي از جامعه سياه‌پوستان مورد انتقاد قرار داده‌اند.

اوباما اعلام كرد: شرايطي كه ما از آن عبور كرديم، بدترين بحران مالي آمريكا از زمان وقوع ركود اقتصادي بوده است و به طور معمول بعد از وقوع ركودها و بحران‌هاي مالي شبيه آنچه ما داشتيم، درمان اقتصاد زمان مي‌برد.

رئيس‌جمهوري آمريكا ادامه داد: اين شرايطي است كه اقتصاد اساسا دچار يك حمله قلبي شد و اين بيمار اقتصادي زنده ماند و در حال بهبودي است اما سرعت بهبودي اين بيمار به كندي پيش مي‌رود.

اين اظهارات اوباما در شرايطي گزارش مي‌شوند كه رئيس‌جمهوري آمريكا خود را براي يك سخنراني مهم هفته آينده در زمينه اشتغال و كاهش كسري بودجه دولت آماده مي‌كند؛ سخنراني كه با هدف احياي چشم‌اندازهاي رو به افت سياسي دولت او پيش از انتخابات سال 2012 ميلادي آمريكا و براي تكان دادن به وضعيت راكد اقتصاد طراحي شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها