کد خبر: ۱۸۸۹۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت تيمش پس از دو باخت پياپي در رقابتهاي فوتبال لاليگاي اسپانيا براي بازيابي به يک برد نيازمند است.

مارتينو در کنفرانسي خبري گفت:ما به بازيابي نيازمنديم زيرا در دو بازي اخير خود دو باخت پياپي داشته ايم.ما بايد به دنبال اين موضوع باشيم و آنرا نه تنها در نتيجه گيري تيم بلکه در اثرگذاري تيمي که موضوعي ارزشمند است، مشاهده کنيم.به نظرم در ديدار مقابل آتلتيک بيلبائو اگر چه بازي را واگذار کرديم اما تا حدودي شاهد اين موضوع (اثرگذاري تيمي)بوديم.

وي درباره بازي آتي تيمش در برابر ويارئال گفت:آنها اعتماد به نفس بالايي دارند و به نظرم آنها در اين رقابتها بهترين فوتبال را ارائه مي دهند.آنها توانايي اين کار را دارند و بازيکناني دارند که ثبات بازي را برهم مي زنند و در همه نقاط مهم زمين حضور پيدا مي کنند.

مارتينو درباره اهداف بارسلونا گفت:ما با کسب رتبه نخست در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به هدف اوليه خود رسيديم و در حال حاضر تمرکز خود را بر روي دور يک شانزدهم نهايي رقابتهاي جام حذفي اسپانيا و قهرماني در لاليگا قرار داده ايم.براي اول شدن در لاليگا ابتدا بايد بازي فردا را ببريم و سپس در برابر ختافه به برتري برسيم.

وي درباره جذب بازيکنان جديد گفت:من دوست دارم که اين فصل را با همين بازيکنان به پايان برسانم.به نظرم اگر بازيکنان ما دچار آسيب ديدگي نشوند ما مي توانيم تمامي مسابقات پيش رو را با همين بازيکنان به پايان برسانيم.

گفتني است تيم هاي فوتبال بارسلونا و ويارئال در چارچوب بازيهاي هفته شانزدهم رقابتهاي فوتبال لاليگاي اسپانيا امروز شنبه به ديدار هم مي روند.در ديگر بازيهاي اين روز هم اوساسونا به ديدار رئال مادريد مي رود،رايووايکانو تيم خرانادا را پيش رو دارد ومالاگا با ختافه بازي مي کند.

در بازيهاي روز يکشنبه هم آلمريا با اسپانيول بازي مي کند،رئال سوسيه داد تيم رئال بتيس را پيش رو دارد،سويا ميزبان آتلتيک بيلبائو است وآتلتکو مادريد با والنسيا روبرو مي شود.در تنها ديدار روز دوشنبه هم وايادوليد با سلتاويگو روبرو مي شود.

در جدول رده بندي اين رقابتها هم اکنون تيم هاي فوتبال بارسلونا و آتلتيکو مادريد هرکدام با کسب چهل امتياز و با توجه به تفاضل گل به ترتيب رده هاي اول و دوم را در اختيار دارند و رئال مادريد با سي و هفت امتياز سوم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها