کد خبر: ۱۹۰۱۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
دروازه‌بان شماره يک تيم ملي ايتاليا که در فصل 03-2002 با يوونتوس در آستانه فتح ليگ قهرمانان اروپا بود در آخرين گام و در فينال اين رقابت‌ها در ضربات پنالتي مغلوب ميلان شد و از رسيدن به اين عنوان ناکام ماند. اين دروازه‌بان باتجربه اما همچنان آرزوي رسيدن به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان را دارد و اميدوار است در فصول آتي اين عنوان را کسب کند.

به گزارش تسنيم،جان لوئيجي بوفون، سنگربان بانوي پير که جام قهرماني معتبرترين تورنمنت باشگاهي جهان را در کارنامه‌اش کم دارد در گفت‌و گو با روزنامه ايتاليايي کوريره دلو‌اسپورت گفت: آرزويم قهرماني در ليگ قهرماني است و اين آرزويي بوده که همواره در سال‌هاي گذشته داشته‌ام. اين آرزو از کودکي و از سن 17 سالگي که فوتبال حرفه‌اي‌ام را شروع کردم همراهم بوده است. اين هدف اصلي من به شمار مي‌رود و اميدوارم بتوانم به آن جامه عمل بپوشانم.

بيانکونري در فصل جاري يکي از مدعيان اصلي قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان بود ولي در آخرين ديدار مرحله گروهي اين رقابت‌ها در حالي‌که با يک تساوي هم راهي دور يک‌هشتم نهايي مي‌شد با شکست مقابل گالاتاسراي در هواي نامساعد استانبول حذف شده بزرگ اين رقابت‌ها لقب گرفت.

وي در خصوص حضور يووه در رقابت‌هاي ليگ اروپا اظهار داشت: يوونتوس به قدري خوب است که بتواند در ليگ اروپا خودنمايي کند. ما تيم سختکوشي هستيم و مي‌توانستيم در ليگ قهرمانان هم خوب عمل کنيم ولي حقيقت اين است که تيم‌هايي همچون بايرن مونيخ، رئال مادريد و بارسلونا چند بازيکن سرشناس بيشتري از ما در اختيار دارند.

سنگربان 35 ساله تيم ملي ايتاليا تصريح کرد: ما امسال نشان داديم که تيمي با پتانسيل بالا هستيم ولي به هر حال از هم اکنون بايد روي چيزهاي ديگر تمرکز کنيم.

يوونتوس در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا 14-2013 در جاي سوم گروه B قرار گرفت و از صعود بازماند. شاگردان آنتونيو کونته حالا بايد در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ اروپا به مصاف ترابزون اسپور، ديگر نماينده ترکيه بروند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها