کد خبر: ۱۹۰۵۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
بازيکن سابق پاس خواهان بازگشت اين تيم به تهران شد.

ناصر فرياد شيران بازيکن سابق پاس تهران درخصوص لزوم بازگشت اين تيم از همدان و حضور در سطح اول فوتبال ايران گفت: باشگاه پاس ريشه در تاريخ فوتبال ايران دارد. بيش از 200 بازيکن و مربي برتر فوتبال ايران سابقا در پاس شکل گرفتند و به تيم ملي رسيدند. از حسن حبيبي، همايون شاهرخي، مهدي مناجاتي، حسين فرکي ، مهدي دينورزاده و بيژن ذوالفقارنسب گرفته تا محمد نصرتي، جواد نکونام و وحيد هاشميان و بسياري ديگر از باشگاه پاس به فوتبال ايران معرفي شدند. حتي حسن حبيبي با کمک همايون شاهرخي براي آخرين بار تيم ملي ايران را به المپيک مسکو رساند و سال 2006 که تيم ملي در جام جهاني حاضر شد حسين فرکي و همايون شاهرخي نقش پر رنگي در موفقيت هاي ايران داشتند.

به گزارش ايپنا،وي ادامه داد: در هر جاي تاريخ فوتبال ايران ردپايي از باشگاه پاس ديده مي شود و حيف است اين تيم در اين چند سال گذشته به اين وضع دچار شده است. زماني که تهران تنها 4 ميليون جمعيت داشت حدود 70 تيم در اين شهر فعال بود اما الان که بالاي 15 ميليون جمعيت داريم تعداد تيم هاي تهراني کمتر از انگشتان يک دست است. متاسفانه دولت قبل صدمه جبران ناپذيري به فوتبال زد که نتيجه آن پائين آمدن سطح کيفي و عدم رشد استعداد هاي داخلي است و براي همين بايد کي روش اين روزها در ليگ ژاپن و آمريکا دنبال بازيکن براي تيم ملي بگردد.

مربي سابق نفت در خصوص انتقال اين تيم به اراک گفت: متاسفانه بلايي که بر سر پاس آوردند را مي خواستند سر نفت هم بياورند اما تلاش همه فوتبالي ها و کمک رسانه ها باعث شد اين تيم در تهران بماند و جالب اين است که بيشترين تلاش را براي ماندن نفت در تهران من انجام دادم اما پس از ماندن اين تيم نفر اول من را از نفت کنار گذاشتند. متاسفانه دولت قبلي و حلقه انحرافي با زد و بند با برخي از نمايندگان مي خواست براي گرفتن چند راي بيشتر فوتبال ايران را به حراج بگذارد.

فريادشيران در خصوص صحبت هاي عبدالحميد رمضاني، مدير عامل پاس همدان که به شدت با بازگشت اين تيم به تهران مخالفت کرده بود اذعان کرد: ايشان فرد شناخته شده اي در فوتبال ايران است. همه مي دانند سال گذشته چه اتفاقاتي در پاس افتاد و چرا رمضاني و طيري(مربي سابق پاس همدان) محروم شدند. متاسفانه آقايان منافعي در آنجا دارند و نمي خواهند اين تيم به جايگاه اصلي خود بازگردد. شنيدم او گفته است که پاس متعلق به 8 هزار شهيد شهر همدان است. من هم مي گويم همه چيز ما متعلق به شهداست اما تهران 30 هزار شهيد دارد و اين دليل نمي شود که جلو بازگشت اين تيم را بگيريم. در حال حاضر همدان صاحب يک تيم خوب و بومي به نام الوند است که مردم همدان اين تيم را از خودشان مي دانند و به آن عشق مي ورزند. فکر مي کنم حتي اين به نفع فوتبال همدان هم خواهد بود که سرمايه خود را يک کله کند و براي الوند هزينه نمايد به جايي اينکه اين انرژي و سرمايه بين 2 باشگاه تقسيم شود به هيچکدام سهم درستي نرسد. اميدوارم آقاي پورمختار، رئيس کميسيون اصل 90 مجلس که عضور هيات مديره الوند هم هستند کمک کنند تا هم پاس به محل اصلي خود بازگردد و هم تيم الوند از منابع بهتري برخوردار شود.

پيشکسوت فوتبال ايران در پايان خاطر نشان کرد: اخيرا جلسات خوبي برگزار شده و حتي آقاي آجرلو هم با مسئولان نيروي انتظامي رايزني هاي خوبي را انجام داده اند و فکر مي کنم در آينده نزديک اتفاقات خوبي در اين باره رخ دهد. بايد همه دست به دست هم بدهيم تا پاس به تهران برگردد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها